lion skriver:
Jeg vil så gerne til Færøerne igen, der er bare så flot deroppe. Her været der omkring 3 gange.
Har rettet i indlæget
Jeg så det første billedet og vidste det og skyndte mig at skrive før jeg læste videre.
Men jo de er SÅ gæstfrie deroppe. Jeg var på syderø(stavet forkert)
, Vagar til min plejebrors Bryllup med min plejemor og hans søskende. Den ene søster havde sin mand med for første gang, og en af dagen da han gik på gaden for at finde en ting til sit kamera, den der gør du kan overføre billederne fra kortet til computeren, det er et par år siden det bryllup før 2003. Men der på gaden kom en "vild" fremmed og lånte ham den ting, bare fordi han kendte hans svigermor.
Ja, det lyder meget typisk. At "den kan man da lige låne".. og alle kender alle. Det kan godt være lidt svært, når man bar engang i mellem godt ville kunne være i fred. Men alle ved hvor man ar været, og alle spørger.
Min kæreste kan næsten alle telefonnr. og nummerplader i byen. Der er også kun 6 cifre i telefonnr. og 2 bogstaver+ 3 tal på nr.pladerne, men det er ret crazy! Han ved straks, hvis bilen ikke høre til i byen! Han kan det måske ikke stadig, efter 2½ hår i DK! Men næsten 
Dejligt du har haft en god oplevelse deroppe. Bryllup må væsten også være noget af en fest at være med til?? 
Anmeld