Gæt, hvor vi skal hen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

otlitrom

Er du sindsyg, sådan gad jeg godt at bo. Så ville jeg fiske hver dag og sejle en masse. Er du vimmer, det er lækkert.

Jeg er selv halv nordmand, og jeg ville bare så gerne flytte til norge, langt ud på fjeldet, hvor der ingen naboer er i miles omkreds, men en lille sø, og bjerge så langt øjet rækker, og så vil jeg leve af fisk på bål og blåbær og multebær. Det er sgu da livet, så vil jeg vandre i den skønne natur. Det ville jeg rigtig gerne. Men man ville nok blive lidt sær af at bo alene ude på fjeldet

Jeg laver lige en tråd med billeder fra sådan et sted, der var vi nemlig i sommers

Det lyder godt nok også fantastisk! Vi regner med at flytte tilbage om et par år. Jeg vil gerne at vores børn skal vokse op med naturen lige udenfor, i stedet fr midt i byen, hvor vi bor nu. Og så har vi begge familie deroppe, hvorimod der ikke er meget familie i DK. Og det er vigtigt for mig/os! Jeg kan godt blive lidt skræmt over at tage så stort et skridt. Men går det ikke, så flytter vi tilbage til DK, længere er der jo ikke!

Jeg har kun være i Bergen, så det er nok næppe den største natur. Men en tur ud i "det rigtige" Norge, dét ville jeg gerne! Og jeg vil glæde mig til at se billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

msax

Jeg havde også gættet det - der er så helt ubeskrivelig smukt deroppe.

Kæresten og jeg har flere gange tlat om at tage på vandre tur derop - men nu bliver det i hvert fald først til næste sommer, for denne her sommer er jeg vist lidt for tyk og tung.

I må have en hel fantastisk tur hjem og nyde naturen for andre der "bare" skal være herhjemme i lille DK.

SMIL fra Mette 29+1

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ja, jeg glæder mig også til at se familien igen. Meget ferie tror jeg nu ikke det bliver, da sølvbryluppet skal holdes hjemm... Der bliver sikkert nok at se til

jo, det har du sikkert ret i;0)

der er bare sådan en flot flot natur!

Anmeld

20. maj 2010

lion

Vi skal "hjem" på ferie en tur, da svigerforældrene har ombestemt sig, og nu gerne vil holde sølvbryllupsfest alligevel. Det var ikke den udmelding vi først havde fået, og sommerferien var derfor planlagt til august.

Vi tager afsted i uge 24, hvilket er liiiige inden mine eksamener. Men hvad gør den søde svigerdatter ikke?

Jeg glæder mig til at tage afsted, trods det er tidligere end ventet. Vil lige dele lidt billeder med Jer, så I måske kan gætte, hvor vi skal hen? Der er ingen palmer, men ubeskriveligt smukt på alle årstider, hvis I spørger mig!

Jeg vil så gerne til Færøerne igen, der er bare så flot deroppe. Her været der omkring 3 gange.

Har rettet i indlæget

Jeg så det første billedet og vidste det og skyndte mig at skrive før jeg læste videre.

Men jo de er SÅ gæstfrie deroppe. Jeg var på syderø(stavet forkert)
, Vagar til min plejebrors Bryllup med min plejemor og hans søskende. Den ene søster havde sin mand med for første gang, og en af dagen da han gik på gaden for at finde en ting til sit kamera, den der gør du kan overføre billederne fra kortet til computeren, det er et par år siden det bryllup før 2003. Men der på gaden kom en "vild" fremmed og lånte ham den ting, bare fordi han kendte hans svigermor.

Anmeld

20. maj 2010

Milka

je suis jalouse!!

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

lion skriver:

Jeg vil så gerne til Færøerne igen, der er bare så flot deroppe. Her været der omkring 3 gange.

Har rettet i indlæget

Jeg så det første billedet og vidste det og skyndte mig at skrive før jeg læste videre.

Men jo de er SÅ gæstfrie deroppe. Jeg var på syderø(stavet forkert)
, Vagar til min plejebrors Bryllup med min plejemor og hans søskende. Den ene søster havde sin mand med for første gang, og en af dagen da han gik på gaden for at finde en ting til sit kamera, den der gør du kan overføre billederne fra kortet til computeren, det er et par år siden det bryllup før 2003. Men der på gaden kom en "vild" fremmed og lånte ham den ting, bare fordi han kendte hans svigermor.

Ja, det lyder meget typisk. At "den kan man da lige låne".. og alle kender alle. Det kan godt være lidt svært, når man bar engang i mellem godt ville kunne være i fred. Men alle ved hvor man ar været, og alle spørger.

Min kæreste kan næsten alle telefonnr. og nummerplader i byen. Der er også kun 6 cifre i telefonnr. og 2 bogstaver+ 3 tal på nr.pladerne, men det er ret crazy! Han ved straks, hvis bilen ikke høre til i byen! Han kan det måske ikke stadig, efter 2½ hår i DK! Men næsten

Dejligt du har haft en god oplevelse deroppe. Bryllup må væsten også være noget af en fest at være med til??

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Milka skriver:

je suis jalouse!!

Du må tage dine piger med på tur engang så

Anmeld

20. maj 2010

Englepigen

Hvor er der bare flot :-) Min mand og ans familie er også der fra - Thorshavn!

Vi har talt om at tage der op næste sommer, fordi jeg altid har drømt om at komme der op og se alt det smukke han fortæller om.

Jeg håber i får en skøn tur

Anmeld

21. maj 2010

lion

Ja, det lyder meget typisk. At "den kan man da lige låne".. og alle kender alle. Det kan godt være lidt svært, når man bar engang i mellem godt ville kunne være i fred. Men alle ved hvor man ar været, og alle spørger.

Min kæreste kan næsten alle telefonnr. og nummerplader i byen. Der er også kun 6 cifre i telefonnr. og 2 bogstaver+ 3 tal på nr.pladerne, men det er ret crazy! Han ved straks, hvis bilen ikke høre til i byen! Han kan det måske ikke stadig, efter 2½ hår i DK! Men næsten

Dejligt du har haft en god oplevelse deroppe. Bryllup må væsten også være noget af en fest at være med til??

Ja det var noget af en fest, ikk altid lige sjovt da jeg ikk er god til færøsk. Men det var bryllup, sølvbryllup og 70 eller 90 årsfødselsdag i et.

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

kitty skriver:

Vi skal "hjem" på ferie en tur, da svigerforældrene har ombestemt sig, og nu gerne vil holde sølvbryllupsfest alligevel. Det var ikke den udmelding vi først havde fået, og sommerferien var derfor planlagt til august.

Vi tager afsted i uge 24, hvilket er liiiige inden mine eksamener. Men hvad gør den søde svigerdatter ikke?

Jeg glæder mig til at tage afsted, trods det er tidligere end ventet. Vil lige dele lidt billeder med Jer, så I måske kan gætte, hvor vi skal hen? Der er ingen palmer, men ubeskriveligt smukt på alle årstider, hvis I spørger mig!

Det er da skønt... Hvor vil jeg da gerne til Færøerne... Det er bare den største drøm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.