Gæt, hvor vi skal hen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Hey, jeg vil med. Det er ikke pænt ikke at invitere os andre herinde med, når du viser de fantastiske billeder

Kan godt forstå du glæder dig.

Jeg glemte at invitere Jer... Ups!

I må spare op og komme til bryllup om et par år, hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

ooo

kitty skriver:

Jeg glemte at invitere Jer... Ups!

I må spare op og komme til bryllup om et par år, hihi

Jeg har været på arbejde i dag, og der var der en børnehaveklasse på besøg, hvor de gik i den klassiske "hold din sidemand i hånden og gå i en lige række og lad vær med at nys på Beate" opstilling. Kan lige se alle os fra Navlestrengen komme trissende på den måde i den færøske natur.

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Jeg har været på arbejde i dag, og der var der en børnehaveklasse på besøg, hvor de gik i den klassiske "hold din sidemand i hånden og gå i en lige række og lad vær med at nys på Beate" opstilling. Kan lige se alle os fra Navlestrengen komme trissende på den måde i den færøske natur.

Hihi! Ja, dét ville være kønt! Men også ganske hyggeligt!!

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Fedt nok! Det bliver da lækkert!

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

Fedt nok! Det bliver da lækkert!

Ja, jeg glæder mig også til at se familien igen. Meget ferie tror jeg nu ikke det bliver, da sølvbryluppet skal holdes hjemm... Der bliver sikkert nok at se til

Anmeld

19. maj 2010

anna-jonas

Lækre billeder...............og et gæstfrit og venligt folk, har jeg hørt. Håber i får en god tur, og at vejret er jer venligt stemt.

Anmeld

19. maj 2010

Dictes mor

hvor lækkert! Jeg har altid gerne ville dertil, der er så flot, tror jeg. Alle billeder, jeg har set derfra, har været utroligt smukke.

I får sikkert en helt fantastisk tur

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Lækre billeder...............og et gæstfrit og venligt folk, har jeg hørt. Håber i får en god tur, og at vejret er jer venligt stemt.

Jeg synes bestemt det er et gæstfrit folk. Men nok lidt svært at sige, når jeg har brugt hver sommer deroppe, hele mit liv! Håber godt nok gså vejret er med os. For 14 dage var der stadig sne, men igår havde de godt vejr som os.. Man ved aldrig!!

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Majastina skriver:

hvor lækkert! Jeg har altid gerne ville dertil, der er så flot, tror jeg. Alle billeder, jeg har set derfra, har været utroligt smukke.

I får sikkert en helt fantastisk tur

Jeg håber vi får en dejlig tur, omend jeg regner med at skulle hjælpe svigermor det meste af tiden med at forberede sølvbryllup Meeen. Billede nr 2 er næsten udsigt fra køkkenvinduerne, så jeg må suge energien udefra

Anmeld

20. maj 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Jeg håber vi får en dejlig tur, omend jeg regner med at skulle hjælpe svigermor det meste af tiden med at forberede sølvbryllup Meeen. Billede nr 2 er næsten udsigt fra køkkenvinduerne, så jeg må suge energien udefra

Er du sindsyg, sådan gad jeg godt at bo. Så ville jeg fiske hver dag og sejle en masse. Er du vimmer, det er lækkert.

Jeg er selv halv nordmand, og jeg ville bare så gerne flytte til norge, langt ud på fjeldet, hvor der ingen naboer er i miles omkreds, men en lille sø, og bjerge så langt øjet rækker, og så vil jeg leve af fisk på bål og blåbær og multebær. Det er sgu da livet, så vil jeg vandre i den skønne natur. Det ville jeg rigtig gerne. Men man ville nok blive lidt sær af at bo alene ude på fjeldet

Jeg laver lige en tråd med billeder fra sådan et sted, der var vi nemlig i sommers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.