Gæt, hvor vi skal hen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

otlitrom

Vi skal "hjem" på ferie en tur, da svigerforældrene har ombestemt sig, og nu gerne vil holde sølvbryllupsfest alligevel. Det var ikke den udmelding vi først havde fået, og sommerferien var derfor planlagt til august.

Vi tager afsted i uge 24, hvilket er liiiige inden mine eksamener. Men hvad gør den søde svigerdatter ikke?

Jeg glæder mig til at tage afsted, trods det er tidligere end ventet. Vil lige dele lidt billeder med Jer, så I måske kan gætte, hvor vi skal hen? Der er ingen palmer, men ubeskriveligt smukt på alle årstider, hvis I spørger mig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

oo

i know i know i know i know!!!!

jeg havde en penneveninde på færøerne da jeg var 7-8 år og jeg ønskede mig brændende at komme dertil!

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

i know i know i know i know!!!!

jeg havde en penneveninde på færøerne da jeg var 7-8 år og jeg ønskede mig brændende at komme dertil!

TILLYKKEEEEEE! Du vandt en krammer!

Og hurra, Trine. Du er i 20. uge!!

Anmeld

19. maj 2010

oo

kitty skriver:

TILLYKKEEEEEE! Du vandt en krammer!

Og hurra, Trine. Du er i 20. uge!!

jeg håber - når jeg en dag ser dig - at du er så stor at en krammer er fuldstændig umulig...hvis du forstår

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg håber - når jeg en dag ser dig - at du er så stor at en krammer er fuldstændig umulig...hvis du forstår

Ja, det håber jeg sandelig også! Og hvis jeg bliver ved med at spise så meget som jeg har gjort de sidste dage, så varer det vist ikke så længe

Anmeld

19. maj 2010

Karo

Nej hvor dejligt

Jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Århh hvor ser der skønt ud.

Livas bonusmoster har boet og arbejdet der noget tid... hun sendte de smukkeste billeder hjem deroppe fra!

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Karo skriver:

Nej hvor dejligt

Jeg er slet ikke misundelig

Kan godt forstå du er lidt misundelig.. Det er et dejligt sted, selvom vejret ikke altid er så godt!

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Århh hvor ser der skønt ud.

Livas bonusmoster har boet og arbejdet der noget tid... hun sendte de smukkeste billeder hjem deroppe fra!

Jeg er også klistret sammen med kameraet, når vi er afsted.. Vejret skifter hele tiden, og jeg synes der er så smukt.. Så der bliver taget MANGE billeder. Måske lidt for mange

Det tog lidt tid at vælge ud til Jer.. Men det var da lige et par stykker

Anmeld

19. maj 2010

ooo

Hey, jeg vil med. Det er ikke pænt ikke at invitere os andre herinde med, når du viser de fantastiske billeder

Kan godt forstå du glæder dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.