Gaver til dåben hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Jamen så kommer jeg til sjælland og tvinger hende ud søde! Så må jeg op og hoppe på mavsen eller tænde bål eller endnu bedre binde dig efter bilen og så kan du løbe til hun kommer ud

Ej nu skal jeg være sød ved dig (Ved du ikke er så sart) men hun skal nok komme, ellers ville de ikke sætte dig igang?

Der er tale om d.26 maj... Men men men, jeg har HELT koldt vand i blodet for de lover og lover, og så bliver det liiiige lavet om. Men lad os se om en uge... jeg lover at sende dig en sms hvis de tager mig til fange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

Der er tale om d.26 maj... Men men men, jeg har HELT koldt vand i blodet for de lover og lover, og så bliver det liiiige lavet om. Men lad os se om en uge... jeg lover at sende dig en sms hvis de tager mig til fange

for at de gør bare et eller andet, er snart mere utålmodig end dig hehe.. kigger hver dag bare for at se om der er sket noget med dig (Hvem sagde afhængig) Men nu vil jeg så tape mobilen fast til hånden istedet

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

for at de gør bare et eller andet, er snart mere utålmodig end dig hehe.. kigger hver dag bare for at se om der er sket noget med dig (Hvem sagde afhængig) Men nu vil jeg så tape mobilen fast til hånden istedet

Eller computeren

Tror ikke der er nogen der er mere utålmodig end mig... Jeg lovede Nicolai IKKE at gøre noget før jeg var 37+0, og kl. 7,30 imorges skulle der så gøres rent! haha

Overvejer at slå græs.. men så tror jeg at jeg bliver slået ihjel når han kommer hjem haha

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

Eller computeren

Tror ikke der er nogen der er mere utålmodig end mig... Jeg lovede Nicolai IKKE at gøre noget før jeg var 37+0, og kl. 7,30 imorges skulle der så gøres rent! haha

Overvejer at slå græs.. men så tror jeg at jeg bliver slået ihjel når han kommer hjem haha

Så har du os været artig Men ja, tror os du får skæld ud og hvis der endelig sker noget så er du bare møg træt.. så er det os træls!

Anmeld

19. maj 2010

Tullebobs

lillespurv19 skriver:

Hej piger!

vi står og skal holde barnedåb den 20.juni, og der vil vi gerne give prinsessen en ekstra fin og eksklusiv gave, men det skal være noget som hun kan huske når hun bliver str.

MEN! Vi har virkelig slet ikke nogen ideer, vi gider nemlig ikke sådan noget traditionelt som et kors

Kan i hjælpe med nogle ideer? Prismæssigt er der ikke en græsen, da kun det bedste er godt nok til vores skat

Vi fik sådan en bog her, da vores den store søn blev døbt:

http://www.minpersonligebog.dk/

De er altså ret søde, for barnet er skrevet ind i historien - og det er hit skulle jeg hilse og sige, nu hvor han er stor, og gerne vil høre historien

Kh Trine

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Så har du os været artig Men ja, tror os du får skæld ud og hvis der endelig sker noget så er du bare møg træt.. så er det os træls!

Jeg skal nok finde kræfterne hvis hun beslutter sig for at komme på sådan en smuk dag som idag med høj solskin.... Måske jeg skulle løbe en tur haha!

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

lillespurv19 skriver:

Okay må lige prøve og lede lidt

Hej det er ikke helt de samme men næsten, se worldantique.net

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Tullebobs skriver:

Vi fik sådan en bog her, da vores den store søn blev døbt:

http://www.minpersonligebog.dk/

De er altså ret søde, for barnet er skrevet ind i historien - og det er hit skulle jeg hilse og sige, nu hvor han er stor, og gerne vil høre historien

Kh Trine

De er rigtig søde, sådan en fik hun da hun blev født

Anmeld

19. maj 2010

FruEllingsen

Til Marcus dåb for vi forsølvet den aller første sut han havde. Der er klippet i den så den ikke dækkede hans hovede helt.

Kan godt forstå at i vil give jeres datter noget helt specielt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.