Gaver til dåben hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Ej, sådan en skal prinsessen da have, uanset om det bliver dåbsgave eller bare forkælelse, for den er da alt for smuk hvor har du købt den henne?

I den lokale guldsmed... men du kan helt sikkert få den mange steder... jeg har købt et fladt hjerte så jeg kan gravere hendes fødselsdato bagpå når hun en dag kommer ud ....

Koster 2000 kr. det er 14 karat hele vejen igennem... ikke det der belagte noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Risen

Hej søde.. Vi har valgt at lave en scapbook på nettet som vi bestiller hjem når den er færdig.. Her fortæller vi om alt omkring lillepigen.. Alt fra da vi fandt ud af jeg var gravid til fødsel, følelser osv.. Med massere af billeder selvfølgelig.. Rigtig fin personlig gave.. 

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

I den lokale guldsmed... men du kan helt sikkert få den mange steder... jeg har købt et fladt hjerte så jeg kan gravere hendes fødselsdato bagpå når hun en dag kommer ud ....

Koster 2000 kr. det er 14 karat hele vejen igennem... ikke det der belagte noget.

Okay, så må jeg ind til byen og kigge i dag og hende malou må altså godt skynde sig ud, kan ikke vente til at se billeder

det skal være ordenligt, synes det belagte hurtigt bliver træls at se på, men bare min mening! Så ingen bliver stødt..

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Risen skriver:

Hej søde.. Vi har valgt at lave en scapbook på nettet som vi bestiller hjem når den er færdig.. Her fortæller vi om alt omkring lillepigen.. Alt fra da vi fandt ud af jeg var gravid til fødsel, følelser osv.. Med massere af billeder selvfølgelig.. Rigtig fin personlig gave.. 

Lyder som et godt minde, hun kan se i senere

Ej, med alle de gode forslag er jeg da nød til at overtale manden til flere gaver end kun en gave

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Okay, så må jeg ind til byen og kigge i dag og hende malou må altså godt skynde sig ud, kan ikke vente til at se billeder

det skal være ordenligt, synes det belagte hurtigt bliver træls at se på, men bare min mening! Så ingen bliver stødt..

Du skal også huske på at 14 karat ikke ændrer farve som 8 karat kan finde på at gøre...

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Lyder som et godt minde, hun kan se i senere

Ej, med alle de gode forslag er jeg da nød til at overtale manden til flere gaver end kun en gave

jeg tror ALDRIG HUN KOMMER UD!!!

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

Du skal også huske på at 14 karat ikke ændrer farve som 8 karat kan finde på at gøre...

Uh godt jeg har dig zette, vidste jeg nemlig slet ikke det gjorder så er jeg blevet lidt kloger i dag!

Anmeld

19. maj 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Uh godt jeg har dig zette, vidste jeg nemlig slet ikke det gjorder så er jeg blevet lidt kloger i dag!

Det ved de alt om i guldsmeden. Det var der jeg lærte det!

Kan jo også være et billigt salgstrick... og vupti, jeg købte hjertet der var dyrere hehe....

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

jeg tror ALDRIG HUN KOMMER UD!!!

Jamen så kommer jeg til sjælland og tvinger hende ud søde! Så må jeg op og hoppe på mavsen eller tænde bål eller endnu bedre binde dig efter bilen og så kan du løbe til hun kommer ud

Ej nu skal jeg være sød ved dig (Ved du ikke er så sart) men hun skal nok komme, ellers ville de ikke sætte dig igang?

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Zette skriver:

Det ved de alt om i guldsmeden. Det var der jeg lærte det!

Kan jo også være et billigt salgstrick... og vupti, jeg købte hjertet der var dyrere hehe....

AH JA! Det kan det sagtens have været, men pyt det er virkelig smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.