Gaver til dåben hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.081 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Koen.

Hej piger!

vi står og skal holde barnedåb den 20.juni, og der vil vi gerne give prinsessen en ekstra fin og eksklusiv gave, men det skal være noget som hun kan huske når hun bliver str.

MEN! Vi har virkelig slet ikke nogen ideer, vi gider nemlig ikke sådan noget traditionelt som et kors

Kan i hjælpe med nogle ideer? Prismæssigt er der ikke en græsen, da kun det bedste er godt nok til vores skat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Mathilde

Hvad med memozz? Kender du det?

Her er et eksempel fra hjemmesiden:

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Mathilde skriver:

Nej har aldrig set det før, men virkelig smukt..helt sikkert en mulighed

Anmeld

19. maj 2010

Mutti2B

Eller en flagstang hvor I får indgraveret navn, fødselsdato, mål og dåbsdato. Den kan jo bruges resten af livet . Synes at dåbsgaver tit bare kommer til at ligge i skuffen, men en flagstang bruger man jo.

Anmeld

19. maj 2010

lululupo

Har lige set man kan købe sin helt egen ø kun 6 mill

Ej spøg, tja minder godt nok om korset, men jeg har selv en guldbar i 9,999999 % rent guld, som er nummeret og certifikeret direkte til mig, den hænger stadig om halsen og vil nok altid gøre det!! Den er fra Schweiz....

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

lululupo skriver:

Har lige set man kan købe sin helt egen ø kun 6 mill

Ej spøg, tja minder godt nok om korset, men jeg har selv en guldbar i 9,999999 % rent guld, som er nummeret og certifikeret direkte til mig, den hænger stadig om halsen og vil nok altid gøre det!! Den er fra Schweiz....

HAHA Godt nok har vi sparet op læææænge, men 6.mill. er måske lidt i overkanten.. (Medmindre bankrådgiveren er i det gode hjørne)

Lyder da fed med en guldbar, ved du et sted man kan se billeder og lign.??

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Mutti2B skriver:

Eller en flagstang hvor I får indgraveret navn, fødselsdato, mål og dåbsdato. Den kan jo bruges resten af livet . Synes at dåbsgaver tit bare kommer til at ligge i skuffen, men en flagstang bruger man jo.

En sød ting og helt sikkert nået hun ville bruge som voksen os

Anmeld

19. maj 2010

Stine85

Mathilde skriver:

Vi har selv en Memozz til vores guldklump....

Vi købte den til ham i dåbsgave fra hans oldemor og oldefar, da de ikke så godt selv kan købe ting til ham. Så nu kan jeg bestille nye brikker til den fra dem til fødselsdag og jul

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Stine85 skriver:

Vi har selv en Memozz til vores guldklump....

Vi købte den til ham i dåbsgave fra hans oldemor og oldefar, da de ikke så godt selv kan købe ting til ham. Så nu kan jeg bestille nye brikker til den fra dem til fødselsdag og jul

Var os lige inde på hjemmesiden, og er faktisk rimelig vild med den Især at man kan købe flere brikker.. Så nu skal manden bare se den når han kommer hjem

Anmeld

19. maj 2010

SHERO

Jeg ønskede mig en sparrebøsse med kaj til Elias, den er rigtig rigtig fin, og kan også fåes i andrea.. :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.