Kedelig sexliv????? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

VIPpigen

Ansemusen skriver:

Det var da så lidt - er glad for at du kunne bruge det til noget

Kan i øvrigt se nu, at du ikke er yngre end mig, så du lader dig nok bare komme lettere i tvivl end jeg, eller også er jeg bare oldgammel af sind *griner* Tror også det hænger lidt sammen med hvor længe man har været kærester. Her har vi 9årsdag d. 26. maj, så usikkerheden er jo selvfølgelig ikke så stor i vores forhold som i et nyere tænker jeg.

Hold da op, ja vi har været sammen her i 14 måneder, så det er jo ikke så længe. Men ja, kan godt være lidt usikker på mange ting der har været indtil nu i graviditeten, og den veninde der kom med kommentaren havde jeg ikke lige regnet med at høre det fra. Men er da blevet en del klogere, og tager det nu bare som det kommer, for det er MIG der er gravid her, og så kan jeg da ikke tage mig af hun ikke har haft det sammen som kæresten og jeg har. Så ja, det har hjulpet en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Shibby

Hvis man ikke kan få sin kærestes tanker flyttet nok væk fra graviditeten under sex så er det ikke godt nok hvis du ved hvad jeg mener-ergo lyder det kedeligt   Sjovt at du sad og tænkte at du ikke forventede den slags kommentarer- fra mig,men jeg havde ikke forventet at se den slags indlæg som handler inddirekte om mig- fra dig. Du ved at jeg læser og skriver herinde,så hvis du har et problem med det jeg sagde hvorfor f ringer du så ikke og spørger indtil det Jeg anede ikke at du havde det sådan og hvordan skulle jeg vide noget når du ikke har sagt noget

Min mening kommer jo kun udfra ting om jeres sexliv du selv har fortalt,hvis jeg ikke skal have en holdning,-så lad være med at fortæl om det

Håber da i har den bedste sex ever!

Anmeld

20. maj 2010

VIPpigen

Shibby skriver:

Hvis man ikke kan få sin kærestes tanker flyttet nok væk fra graviditeten under sex så er det ikke godt nok hvis du ved hvad jeg mener-ergo lyder det kedeligt   Sjovt at du sad og tænkte at du ikke forventede den slags kommentarer- fra mig,men jeg havde ikke forventet at se den slags indlæg som handler inddirekte om mig- fra dig. Du ved at jeg læser og skriver herinde,så hvis du har et problem med det jeg sagde hvorfor f ringer du så ikke og spørger indtil det Jeg anede ikke at du havde det sådan og hvordan skulle jeg vide noget når du ikke har sagt noget

Min mening kommer jo kun udfra ting om jeres sexliv du selv har fortalt,hvis jeg ikke skal have en holdning,-så lad være med at fortæl om det

Håber da i har den bedste sex ever!

Fordi det er ret begrænset hvad jeg egentligt har fortalt om mit sexliv til dig på det sidste, for jeg får ikke meget hjælp fra dig med noget ordentligt under denne graviditet. Ja, ved du læser det, men det rager mig en papand. For det var virkelig sårende du skrev det når du ikke er en del af vores sexliv. Havde brug for at høre fra andre jeg ikke var forkert på den, for hvis meget af mit ikke ligner dit kan du ikke forholde dig til det. Vi er alle forskellige. Og der er sq da andet i hovedet når vi er sammen. Men derfor tror jeg ikke et øjeblik på han vil blive chokeret når der kommer mælk. Ergo er det fra din side et dårligt tegn. Og jeg ser på det som om at han da er en del af graviditeten, og sagtens forstår alle de ting min krop gennemgår, men den bekræftelse havde jeg desværre behov for at få fra andre som var mere udefra stående.

Jeg nævnte ingen navne, den kom du så selv med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.