Shibby skriver:
Hvis man ikke kan få sin kærestes tanker flyttet nok væk fra graviditeten under sex så er det ikke godt nok hvis du ved hvad jeg mener-ergo lyder det kedeligt
Sjovt at du sad og tænkte at du ikke forventede den slags kommentarer- fra mig,men jeg havde ikke forventet at se den slags indlæg som handler inddirekte om mig- fra dig. Du ved at jeg læser og skriver herinde,så hvis du har et problem med det jeg sagde hvorfor f ringer du så ikke og spørger indtil det
Jeg anede ikke at du havde det sådan og hvordan skulle jeg vide noget når du ikke har sagt noget 
Min mening kommer jo kun udfra ting om jeres sexliv du selv har fortalt,hvis jeg ikke skal have en holdning,-så lad være med at fortæl om det 
Håber da i har den bedste sex ever! 
Fordi det er ret begrænset hvad jeg egentligt har fortalt om mit sexliv til dig på det sidste, for jeg får ikke meget hjælp fra dig med noget ordentligt under denne graviditet. Ja, ved du læser det, men det rager mig en papand. For det var virkelig sårende du skrev det når du ikke er en del af vores sexliv. Havde brug for at høre fra andre jeg ikke var forkert på den, for hvis meget af mit ikke ligner dit kan du ikke forholde dig til det. Vi er alle forskellige. Og der er sq da andet i hovedet når vi er sammen. Men derfor tror jeg ikke et øjeblik på han vil blive chokeret når der kommer mælk. Ergo er det fra din side et dårligt tegn. Og jeg ser på det som om at han da er en del af graviditeten, og sagtens forstår alle de ting min krop gennemgår, men den bekræftelse havde jeg desværre behov for at få fra andre som var mere udefra stående.
Jeg nævnte ingen navne, den kom du så selv med.
Anmeld