Kedelig sexliv????? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

VIPpigen

Astasmor skriver:

mig og min kæreste laved selv jokes med det der med at han banked den op i hovedet på hende og hun så en dag ville komme og gøre det samme på ham og spørge om det var behageligt.

og syntes da vi havde et meget sund og velfungerende sexliv. self vil der være stilliger man ikke kan holde til fordi det gør ondt men så må man jo bare prøve en anden. havde en gang en hjemmeside hvor man kunne finde indspiration og den bruge vi da også for der var mange gode stilliger der inde. det jo sjovt at udforske noget man ikke har prøvet før.

og hvis i selvf syntes jeres sexliv er godt så skal i dag ikke høre på hvad andre siger.

Mange tak. altså vi er ikke unormale her... hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

VIPpigen

Decoban skriver:

Vi havde en ganske fint og velfungerende sex-liv før og også efter graviditeten...

MEN sex-livet var nærmest eksistede ikke under graviditen, eller fra uge 12 og frem til efter fødslen. I den periode var han på intet tidspunkt oppe i mig, men vi var så intime på anden vis, og det fungerede ganske fint, for min lyst var ikke så stor.

Vil dog tilføje at det ikke var min skyld det ikke blev til mere end det, kæresten kunne simpelthen ikke få sig selv til det, uanset hvad jeg sagde og gjorde, så kunne han bare ikke forholde sig til den voksende mave og tanken om baby der inde, og så sex, og efter noget tid gav jeg op, og accepterede at vi altså bare hyggede på anden vis.

så langt er vi så ikke nået her. men kan være han trækker sig når jeg bliver større (håber jeg dog ikke) men igen, så er der mulighed for at lære hinanden at kende på en anden måde..

Anmeld

18. maj 2010

NinaNymannMadsen

VIPpigen skriver:

Mange tak. altså vi er ikke unormale her... hihi...

nop. tror lidt det er normalt at joke lidt med det.

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

Astasmor skriver:

nop. tror lidt det er normalt at joke lidt med det.

Ville jeg jo også mene.

Anmeld

18. maj 2010

2721

VIPpigen skriver:

Mange tak. Ja, det håber jeg da også det bare er det. Syntes bare hun skulle være glad på mine vejne. Hun har selv fået 2 drenge, så ville da mene hun burde se lidt anderledes på det. men Ak nej.

Tror desværre ikke at det er lig med forståelse altid fordi man selv har prøvet det, særligt ikke hvis hendes udtalese bunder i at hun selv havde et skidt sexliv under sine graviditeter. Men tror det er vigtigt bare at holde sig til sin egen fornemmelser og være ligeglad med det hun siger. selvom det kan være svært

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

Tak for svarrene, skulle bare være sikker på det ikke var os der gik alt for meget op i det baby halløj, da det hele stadig er nyt, og efterhånden begynder at glæde mig mere og mere over det. Ja, ved ikke lige hvorfor det irriterede mig, men det gjorde det altså.

Anmeld

18. maj 2010

Daisy

Tjuhl skriver:

altså hvad andre mener om mit sexliv er jeg virkelig røvligeglad med så længe jeg synes det er godt og tilfredsstillende. jeg har en veninde der godt kan lide at blive slikket i numsen ved sex, det vil hun ikke leve uden og det ville jeg ikke leve MED - så altså

der blir forresten talt RIGTIG meget graviditet herhjemme, men det ændrer altså ikke på at vi elsker hinanden og begærer hinanden...jeg synes ikke de to ting helt hænger sammen...at hvis man taler om graviditet, så begærer man automatisk ikke hinanden

*Griner* Undskyld men der lå jeg lige flad.

Er dessuden helt enig

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

2606peanut skriver:

Tror desværre ikke at det er lig med forståelse altid fordi man selv har prøvet det, særligt ikke hvis hendes udtalese bunder i at hun selv havde et skidt sexliv under sine graviditeter. Men tror det er vigtigt bare at holde sig til sin egen fornemmelser og være ligeglad med det hun siger. selvom det kan være svært

Det ved jeg så ikke om hun havde, men ja, skulle bare vide det ikke var os der gik for meget op i det baby halløj fordi det ikke er glemt helt selv når vi er sammen...

Anmeld

18. maj 2010

Daisy

Decoban skriver:

Vi havde en ganske fint og velfungerende sex-liv før og også efter graviditeten...

MEN sex-livet var nærmest eksistede ikke under graviditen, eller fra uge 12 og frem til efter fødslen. I den periode var han på intet tidspunkt oppe i mig, men vi var så intime på anden vis, og det fungerede ganske fint, for min lyst var ikke så stor.

Vil dog tilføje at det ikke var min skyld det ikke blev til mere end det, kæresten kunne simpelthen ikke få sig selv til det, uanset hvad jeg sagde og gjorde, så kunne han bare ikke forholde sig til den voksende mave og tanken om baby der inde, og så sex, og efter noget tid gav jeg op, og accepterede at vi altså bare hyggede på anden vis.

Sådan er det også hjemme hos os, og da dette er barn nr.3 er jeg ved at vænne mig til at han bare ikke gider rode deroppe når jeg er gravid .

Selv om jeg er MEGA sexlysten, men det er jo noget andet

Synes det er lidt synd for hende hvis hun ikke har den slags intimitet som I to har og derfor bliver nødt til at nedgøre jeres.

Knuz

Anmeld

18. maj 2010

gruener

Hej. Jeg kommer lige lidt sent på banen. Vi snakker meget graviditet herhjemme. Jeg har ingen veninder der er gravide og har desuden været sygemeldt siden uge 12-13 stykker, så mine frustrationer og velbefindene er noget vi snakker meget om. Det er vores begges første barn, så det gør vel også at vi snakker ekstra. Vores sexliv er super dejligt. Jeg mistede lysten meget i starten af graviditeten, også fordi jeg havde mange smerter. Smerterne er der stadig, men lysten er da heldigvis kommet igen. Men vi snakker meget om sex, også under. Jeg må jo sige noget, hvis det gør ondt  Det skal jo helst være godt for begge.. Og så må man bare tage hensyn i den periode.. Det er sgu da bare sundt at snakke i et forhold..

Ja det blev lidt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.