Ja, har netop fået at vide at kæresten og jeg må have et dårligt sexliv, fordi at jeg ikke tror han glemmer jeg er gravid når vi er sammen. Fik at vide at hvis han ikke ville blive overrasket når der begyndte at komme råmælk, så måtte vi have et meget kedeligt sexliv, fordi så snakker vi AAAAALLT for meget graviditet. Og snakken om graviditet kommer så af jeg fortalte vi går og laver sjov med det herhjemme.
Fortalte en anden veninde at jeg havde ondt ved nogen bestemte stillinger, for kunne mærke hvordan han ligesom bankede op i livmoderen, det fik min veninde til at grine, og hendes kommentar var at når den lille kom ud vil den slå hovedet mod sin fars hoved, og spørge om han måske syntes det var rart. For det var jo hvad far gjorde ved den lille nu
Fortalte kæresten det, og siden har vi gået sådan blidt og banket 2 fingre i panden på hinanden, og så dø'r vi jo af grin.
Men det korte af det lange er at jeg har en veninde som derfor mener vores sexliv er MEGA kedeligt. og syntes det er sååå syndt vi ikke kan se det, desværre
Har i andre oplevet samme kommentar, og hvor meget graviditet bliver der snakket hjemme ved jer, og ja, hvordan er jeres sexliv. Både kæresten og jeg kan da ikke se noget galt her. Men bliver sq skuffet over sådan en kommentar.
Undskyld det blev så langt
Anmeld