Kedelig sexliv????? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.979 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

VIPpigen

Ja, har netop fået at vide at kæresten og jeg må have et dårligt sexliv, fordi at jeg ikke tror han glemmer jeg er gravid når vi er sammen. Fik at vide at hvis han ikke ville blive overrasket når der begyndte at komme råmælk, så måtte vi have et meget kedeligt sexliv, fordi så snakker vi AAAAALLT for meget graviditet. Og snakken om graviditet kommer så af jeg fortalte vi går og laver sjov med det herhjemme.

Fortalte en anden veninde at jeg havde ondt ved nogen bestemte stillinger, for kunne mærke hvordan han ligesom bankede op i livmoderen, det fik min veninde til at grine, og hendes kommentar var at når den lille kom ud vil den slå hovedet mod sin fars hoved, og spørge om han måske syntes det var rart. For det var jo hvad far gjorde ved den lille nu  Fortalte kæresten det, og siden har vi gået sådan blidt og banket 2 fingre i panden på hinanden, og så dø'r vi jo af grin.

Men det korte af det lange er at jeg har en veninde som derfor mener vores sexliv er MEGA kedeligt. og syntes det er sååå syndt vi ikke kan se det, desværre

Har i andre oplevet samme kommentar, og hvor meget graviditet bliver der snakket hjemme ved jer, og ja, hvordan er jeres sexliv. Både kæresten og jeg kan da ikke se noget galt her. Men bliver sq skuffet over sådan en kommentar.

Undskyld det blev så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

2721

Sys på ingen måde det lyder som om i har et kedeligt sexliv, derimod sys jeg det lyder som om i har et skønt parforhold med en velfungerende sexliv.

det er da skønt i har det så afslappet med det hele

Lyder mere som om din veninde endten er jaloux på jeres forhold eller bare uviden

Anmeld

18. maj 2010

oo

altså hvad andre mener om mit sexliv er jeg virkelig røvligeglad med så længe jeg synes det er godt og tilfredsstillende. jeg har en veninde der godt kan lide at blive slikket i numsen ved sex, det vil hun ikke leve uden og det ville jeg ikke leve MED - så altså

der blir forresten talt RIGTIG meget graviditet herhjemme, men det ændrer altså ikke på at vi elsker hinanden og begærer hinanden...jeg synes ikke de to ting helt hænger sammen...at hvis man taler om graviditet, så begærer man automatisk ikke hinanden

Anmeld

18. maj 2010

Margorie

Vi snakker da graviditet herhjemme. Men vi dyrker mere sex end vi snakker baby Men hvis ikke du synes i er kedelige- hvorfor så lade kommentaren gå dig på?

Sex skal ikke snakkes det skal dyrkes som min kære mand siger..

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

2606peanut skriver:

Sys på ingen måde det lyder som om i har et kedeligt sexliv, derimod sys jeg det lyder som om i har et skønt parforhold med en velfungerende sexliv.

det er da skønt i har det så afslappet med det hele

Lyder mere som om din veninde endten er jaloux på jeres forhold eller bare uviden

Mange tak. Ja, det håber jeg da også det bare er det. Syntes bare hun skulle være glad på mine vejne. Hun har selv fået 2 drenge, så ville da mene hun burde se lidt anderledes på det. men Ak nej.

Anmeld

18. maj 2010

Decoban

Vi havde en ganske fint og velfungerende sex-liv før og også efter graviditeten...

MEN sex-livet var nærmest eksistede ikke under graviditen, eller fra uge 12 og frem til efter fødslen. I den periode var han på intet tidspunkt oppe i mig, men vi var så intime på anden vis, og det fungerede ganske fint, for min lyst var ikke så stor.

Vil dog tilføje at det ikke var min skyld det ikke blev til mere end det, kæresten kunne simpelthen ikke få sig selv til det, uanset hvad jeg sagde og gjorde, så kunne han bare ikke forholde sig til den voksende mave og tanken om baby der inde, og så sex, og efter noget tid gav jeg op, og accepterede at vi altså bare hyggede på anden vis.

Anmeld

18. maj 2010

mrsMary

nå ja, men det er så bare hendes menig! og hvad så :-)

Jeg kender ikke din alder, men du er måske ung. Lær at fokusere på dit eget liv og din egen mening om det. Det giver lidt mindre 'flimmer'. :-)

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

Tjuhl skriver:

altså hvad andre mener om mit sexliv er jeg virkelig røvligeglad med så længe jeg synes det er godt og tilfredsstillende. jeg har en veninde der godt kan lide at blive slikket i numsen ved sex, det vil hun ikke leve uden og det ville jeg ikke leve MED - så altså

der blir forresten talt RIGTIG meget graviditet herhjemme, men det ændrer altså ikke på at vi elsker hinanden og begærer hinanden...jeg synes ikke de to ting helt hænger sammen...at hvis man taler om graviditet, så begærer man automatisk ikke hinanden

Sådan noget plejer heller ikke at gå mig på, men syntes det er en flad kommentar at komme med, når hun selv er mor til 2...

Anmeld

18. maj 2010

NinaNymannMadsen

mig og min kæreste laved selv jokes med det der med at han banked den op i hovedet på hende og hun så en dag ville komme og gøre det samme på ham og spørge om det var behageligt.

og syntes da vi havde et meget sund og velfungerende sexliv. self vil der være stilliger man ikke kan holde til fordi det gør ondt men så må man jo bare prøve en anden. havde en gang en hjemmeside hvor man kunne finde indspiration og den bruge vi da også for der var mange gode stilliger der inde. det jo sjovt at udforske noget man ikke har prøvet før.

og hvis i selvf syntes jeres sexliv er godt så skal i dag ikke høre på hvad andre siger.

Anmeld

18. maj 2010

VIPpigen

Marge skriver:

Vi snakker da graviditet herhjemme. Men vi dyrker mere sex end vi snakker baby Men hvis ikke du synes i er kedelige- hvorfor så lade kommentaren gå dig på?

Sex skal ikke snakkes det skal dyrkes som min kære mand siger..

Altså sex er bestemt ikke det der mangler inden for vores 4 vægge. Men havde regnet med noget forståelse fra hende da hun selv er mor. Og hun er jo ikke en del af vores sexliv, så forstår ikke udtalelsen. Og det som ramte var at ja, så ville jeg jo nok først finde ud af det når det var forsent desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.