indretter og hygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

Rigtig meget, vi kan slet slet ikke vente!  

kan jeg i den grad godt forstå...

for det snart sker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor er det bare et fint værelse..

Jeg går også og glæder mig til at kunne komme igang med Sofie's nye værelse.. Vi er flyttet for nylig, og har lige fået malet det værelse, som hun skal have - så NU varer det ikke længe..

Anja

Anmeld

19. maj 2010

NoName

AnjaM skriver:

Hvor er det bare et fint værelse..

Jeg går også og glæder mig til at kunne komme igang med Sofie's nye værelse.. Vi er flyttet for nylig, og har lige fået malet det værelse, som hun skal have - så NU varer det ikke længe..

Anja

Ihhh - det er så hyggeligt at gå og pusle med...glæd dig...

Vi er faktisk i gang nu også med at hænge billeder op... så tror jeg heller ikke jeg kan finde på mere der skal der ind... nu er det nærmest perfekt i vores øjne...

Anmeld

19. maj 2010

Englehår

Du kan også tro, at jeg glæder mig..

Sofie har indtil nu sovet i vores soveværelse, da vi i det gamle hus ikke havde et ekstra værelse.. Så det skal være noget helt særligt, når nu hun skal flytte derind..

Jeg har fået samlet en hel masse søde ting og billeder, som skal sættes op på Sofie's værelse.. Mon det hele nu kan være derinde..??

Og kan godt forstå, at i er glade for værelset.. Det er bare blevet SÅ fint og dejligt..

Anja

Anmeld

19. maj 2010

NoName

AnjaM skriver:

Du kan også tro, at jeg glæder mig..

Sofie har indtil nu sovet i vores soveværelse, da vi i det gamle hus ikke havde et ekstra værelse.. Så det skal være noget helt særligt, når nu hun skal flytte derind..

Jeg har fået samlet en hel masse søde ting og billeder, som skal sættes op på Sofie's værelse.. Mon det hele nu kan være derinde..??

Og kan godt forstå, at i er glade for værelset.. Det er bare blevet SÅ fint og dejligt..

Anja

HAHHA havde det på samme måde... mon nu det hele kan være der... men det gik lige på nær en stor bamse.... men mon ikke jeg overlever uden den...

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Ej hvor er det bare fint rigtig hyggeligt. 

Anmeld

19. maj 2010

Englehår

Jo, mon ikke...??

Vi er så super-heldige, at vores nye hus har Masser af værelser, så jeg tror det ender med, at Sofie faktisk får to værelser.. Ét til at sove og hygge i, og så et til alle hendes mange mange legesager..

Så måske det alligevel ender med, at jeg skal ud og købe endnu flere pynte-ting...?? Men det gør jo ikke noget..

Elsker jo bare, at gå og finde sjove og fine ting..

Anja

Anmeld

19. maj 2010

NoName

Diana... skriver:

Ej hvor er det bare fint rigtig hyggeligt. 

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.