indretter og hygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
37 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

NoName

Jah, jeg går og hygger mig med at få de sidste ting på plads på lille pigens værelse. Hvis vi er heldige og alt lige går som det skal, bliver det færdigt idag, så jeg ENDELIG kan lægge billeder ind...

NoName 29+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Anne85

noname skriver:

Jah, jeg går og hygger mig med at få de sidste ting på plads på lille pigens værelse. Hvis vi er heldige og alt lige går som det skal, bliver det færdigt idag, så jeg ENDELIG kan lægge billeder ind...

NoName 29+6

Åh altså majken... jeg får jo helt stress  jeg er bare slet ikke færdig og jeg har "kun" 6 uger tilbage

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

18. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Åh altså majken... jeg får jo helt stress  jeg er bare slet ikke færdig og jeg har "kun" 6 uger tilbage

Glæder mig til at se billeder

Ihh så får du stress af dette.. Jeg er igang med at pakke tasken til fødegangen  

Anmeld

18. maj 2010

AWO

Hvor lyder det hyggeligt! Det er også de sidste ting, der er de sjoveste at få på plads, der kan man rigtig gå og nusse om tingene.

Glæder mig til at se billeder!

Anmeld

18. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Ihh så får du stress af dette.. Jeg er igang med at pakke tasken til fødegangen  

Nej hold hold hold!!!!  Hmmm.... men husker jeg tilbage så var jeg også i MEGET god tid første gang... tror værelset var færdig 3 måneder før og tasken var ihvertfald også pakket på nuværende tidspunkt  med det resultat at jeg RØV kedede mig de sidste uger og var vildt utålmodig efter at føde... så det er lidt med vilje at jeg har udskudt nogle af tingene... ellers blir de sidste uger ulidelige for mig

Anmeld

18. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Nej hold hold hold!!!!  Hmmm.... men husker jeg tilbage så var jeg også i MEGET god tid første gang... tror værelset var færdig 3 måneder før og tasken var ihvertfald også pakket på nuværende tidspunkt  med det resultat at jeg RØV kedede mig de sidste uger og var vildt utålmodig efter at føde... så det er lidt med vilje at jeg har udskudt nogle af tingene... ellers blir de sidste uger ulidelige for mig

Ja tror også det er lidt anderledes når man er 2 gangs , så har du også allerede et barn at holde styr på og måske ikke så travlt .. Synes allerede ugerne er sååå lange så tænkte jeg ligeså godt kunne få det overstået.. tænk hvis fødsel gik igang før tid !  

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Lyder hyggeligt..

Anmeld

18. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Ja tror også det er lidt anderledes når man er 2 gangs , så har du også allerede et barn at holde styr på og måske ikke så travlt .. Synes allerede ugerne er sååå lange så tænkte jeg ligeså godt kunne få det overstået.. tænk hvis fødsel gik igang før tid !  

Ja der er nok at se til... det er også som om dagene ikke er så laaaaaaaaaange som første gang - nu er jeg kun mig selv fra 10-15 når han er i vuggestue og for det meste har han en eller to ugentlige fridage... nyder at ha lidt tid med ham inden der pludselig er to

Og undskyld majken at vi bruger din tråd til alt muligt andet

Er spændt på at se billeder... måske man kan få lidt inspiration  Hvad med dig Risen... har du lavet værelse?

Kh Anne - som pt. er i krig med at sy tæppe til kravlegården

Anmeld

18. maj 2010

NoName

I må bruge min tråd til det i har lyst til tøser...

Nu har jeg nemlig billeder...

Jeg beklager at nogle af dem vender forkert, men sådan er det jo... Værelset er ikke ret stort, hvilket også tydeligt ses på billederne, men der er stadig god gulvplads at lege på når hun bliver lidt større...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

super flot væresle i har fået lavet :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.