indretter og hygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

NoName

super flot væresle i har fået lavet :0)

Tark...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

NoName

Anke skriver:

Hvor lyder det hyggeligt! Det er også de sidste ting, der er de sjoveste at få på plads, der kan man rigtig gå og nusse om tingene.

Glæder mig til at se billeder!

Bare super hyggeligt... der mangler stadig et par småting... men mon ikke jeg når det...

Anmeld

18. maj 2010

NoName

MoarJ skriver:

Lyder hyggeligt..

Er det i hvert fald også....

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Ihh så får du stress af dette.. Jeg er igang med at pakke tasken til fødegangen  

Arhhh, jeg venter lige lidt endnu, med at pakke tasken, selvom tanken faktisk har strejfet mig .

Anmeld

18. maj 2010

Mutti2B

Så fint det er. Hvor har du købt sommerfuglene ved puslepladsen og er det wallstickers? De er vildt søde

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Mutti2B skriver:

Så fint det er. Hvor har du købt sommerfuglene ved puslepladsen og er det wallstickers? De er vildt søde

Takker, vi synes egentlig også selv det er blevet super.

Sommerfuglene er købt i ILVA. De er egentlig beregnet til altaner som afskærmning, men her blev det til vægpynt i stedet for

Anmeld

18. maj 2010

Risen

noname skriver:

Arhhh, jeg venter lige lidt endnu, med at pakke tasken, selvom tanken faktisk har strejfet mig .

Hehe man vil bare have det hele klar jo ! Hvor er det blevet godt og stort faktisk.. Vores er vist halvdelen af jeres.. Forkælet prinsesse som kommer hos jer  

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Hehe man vil bare have det hele klar jo ! Hvor er det blevet godt og stort faktisk.. Vores er vist halvdelen af jeres.. Forkælet prinsesse som kommer hos jer  

Takker søde.

Værelset er knap 9 kvm så stort er det ikke... Men det fungerer, håber jeg, selv havde jeg ikke meget mere plads da jeg var lille...

Anmeld

18. maj 2010

Risen

noname skriver:

Takker søde.

Værelset er knap 9 kvm så stort er det ikke... Men det fungerer, håber jeg, selv havde jeg ikke meget mere plads da jeg var lille...

Nå okay.. så er det snydebilleder du har fået taget for sys det ser kæmpe ud

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Risen skriver:

Nå okay.. så er det snydebilleder du har fået taget for sys det ser kæmpe ud

Det er også kameraet... det får alt til at se større ud... også mig... Griner - tror sQ jeg går ned og spør om jeg kan få det byttet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.