Så fik vores pige vinger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

lululupo

Puhhh der findes ikke ord >Kan kun sende tanker herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg føler med jer. Det skærer bare i hjertet når man hører sådan noget.

Håber i bliver velsignet med en lillebror/lillesøster snart

Anmeld

18. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

puha sidder helt med tårer i øjnene...

hvor må det være hårdt, få den hjælp du kan, selvom man måske føler det nok skal gå af sig selv, er der måske alligevel noget som der sku snakkes om..

din lille prinsesse kigger ned på dig og er stolt af sin mor..

mange tanker og kram til dig.. karina

Anmeld

18. maj 2010

MM1987

Det er meget hård læsning, så tør slet ikke tænke på hvordan i har det - Jeg håber i har nogen omkring jer i denne svære tid.

Jeg ved at "Enayia" herinde fra har været igennem noget lignede, du kan prøve at skrive til hende (Til Enayia: Jeg håber det er okay).

Anmeld

18. maj 2010

Lou

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men kunne ikke bare gå videre uden at sige noget.. det er så tragisk hvad i er igennem lige nu, jeg sender jeg min dybeste medfølelse og håber i har masser af støtte og trøst fra jeres nærmeste. De kærligheste hilsner Lou

Anmeld

18. maj 2010

sarahb

Puham, hvor hårdt. Det er simpelthen det mest frygtelige der kan ske..
Og jeg sender alle mine varmeste tanker og håber virkelig i får bearbejdet sorgen.
Der er enmasse sørge grupper for mennesker der har mistet. Synes bestemt i skal tage imod det tilbud og få snakket rigtig meget om det.
Min bedste veninde mistede hendes datter da hun var 9 måneder. og Jeg har været meget tæt på dem. Og hun skubbede sorgen væk og var ovenpå med det samme, men det resulterede i et ordenligt tilbagefald senere. Så snak om det, vedkend jer det og Tal sammen. Det er SÅ vigtigt at i taler sammen om hvordan jeres sorg er individuelt. Ingen sørger på samme måde, så giv plads til hinanden i denne proces..

Ønsker jer alt det bedste og jeres lille prinsesse vil altid være jeres datter og i vil altid være forældre til hende.

Anmeld

18. maj 2010

FrkC

Er simpelthen tom for ord !!

Jeg sender jer min dybeste medfølelse.

Mange 1000  og tanker !

Anmeld

18. maj 2010

Lulle25

Ej hvor frygteligt, det gør mig ondt, der er ingen der skulle mærke den smerte i gennemgår nu. Håber det bedste for jer. Mange varme hilsner Louise

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

Hvor er det bare uretfærdeligt søde..

Tænker på jer

Anmeld

18. maj 2010

KarinaIda

Hold da op, det gør mig godt nok ondt og høre, at jeres lille prinsesse ikke fik lov til og leve længere end hun gjorde!! Det er så uretfærdigt at sådan en lille og uskyldig pige ikke får lov til og opleve livet og sin familie....
Jeg håber i får al den hjælp i kan, i denne svære tid....

De varmeste tanker og knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.