Så fik vores pige vinger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ville bare lige sende min kondolence, og håber i kommer stærkt igennem denne svære tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

TbCp

Sender jer min dybeste medfølelse

Anmeld

18. maj 2010

LinLin

18. maj 2010

Pernille84

Mange tak alle sammen.

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Årh nej, det gør mig ondt at læse. Har ingen ord der kan trøste eller hjælpe jer i denne tid, men sender et stort knus!

Anmeld

18. maj 2010

Pia.

Puha hvor hårdt... Hvordan bliver man nogen sinde menneske og kommer videre efter sådan en oplevelse - AT MISTE ET BARN... Hvor er det stærkt at du kan skrive om det så kort tid efter og i det hele taget være i stand til at svare folk... tror slet ikke jeg kunne tænke klart hvis det var mig...

De bedste tanker til dig og din familie... Håber den støtte I får kan hjælpe jer bare lidt videre.

Anmeld

18. maj 2010

Riksen

Det gør mig uendeligt ondt at høre, at I har mistet jeres lille datter!

Jeg sender jer mine varmeste tanker med håb om, at I kommer godt igennem denne umenneskeligt svære tid, og at I er omgivet af omsorgsfulde og kærlige mennesker.

Anmeld

18. maj 2010

businesstigger

Det gør mig ked af at høre. Kan slet ikke forstille mig hvilken sorg i må gå igennem lige nu

Anmeld

18. maj 2010

LouiseNielsen

Pernille84 skriver:

Vil bare gerne hører om der er andre der har mistet deres barn herinde, vil rigtig gerne i kontakt med andre som har mistet deres barn.

Jeg skulle sættes igang den 7 maj, hvor jeg var 39+0, og fødte dagen efter. Vores lille pige var rigtig dårlig lige inden hun blev født, så de måtte klippe og tage hende ud med sugekop. Det gik desværre sådan at de ikke kunne genoplive hende igen, hendes hjerte reagerede ikke på noget desværre. Det er nu 9 dage siden hun blev født og 2 dage siden hun blev begravet.

Ja i fik lige den korte version.

Hej Pernille!

Tina fortalte mig lige om jer den anden aften hun var her en tur.... Gør mig frygtelig ondt at høre i har mistet jeres lille pige!

Som tina og jeg snakkede om så er det rigtig svært hvad man siger til folk som står i den sitiuation, for man kan på ingen måde sætte sig ind i hvordan det må være at miste sit barn... Du, din mand, viktor og Sofie må bruge hinanden og jeres omgivelser i denne svære tid.....

Kram fra Louise

Anmeld

18. maj 2010

Mathilde

Puh jeg får helt ondt i hjertet! Jeg sender dig og din familie min dybeste medfølelse og tanker i denne svære tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.