Så fik vores pige vinger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.683 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Pernille84

Vil bare gerne hører om der er andre der har mistet deres barn herinde, vil rigtig gerne i kontakt med andre som har mistet deres barn.

Jeg skulle sættes igang den 7 maj, hvor jeg var 39+0, og fødte dagen efter. Vores lille pige var rigtig dårlig lige inden hun blev født, så de måtte klippe og tage hende ud med sugekop. Det gik desværre sådan at de ikke kunne genoplive hende igen, hendes hjerte reagerede ikke på noget desværre. Det er nu 9 dage siden hun blev født og 2 dage siden hun blev begravet.

Ja i fik lige den korte version.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Topp

Det gør mig ondt at høre hun allerede fik vinger  Håber du har meget støtte i denne svære tid

Anmeld

17. maj 2010

Chalala85

Åh nej dog Jeg har ikke selv oplevet det så kan ikke sætte mig ind i det men jeg sender dig de varmeste tanker og et kæmpe

Der er nogen der desværre har oplevet det samme som dig men ved ikke om de vil tale om det, må være op til dem.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det gør mig ondt at læse. HÅber I har gode folk omkring jer, i den svære tid.

Anmeld

17. maj 2010

Pernille84

Vi har en masse støtte heldigvis. Ellers tror jeg også det havde været svært. Selvfølgelig er det stadig svært at skulle igennem sådan en tragisk ting. Det værste et menneske kan opleve.

Anmeld

17. maj 2010

Winnie

Hvor gør det mig ondt at høre at I har mistet jeres datter. Mange tanker til jer. Jeg håber at I finder nogen at snakke med om det.

Anmeld

17. maj 2010

¤BT¤

Jeg har ikke mistet så langt inde i gravitited, eller lige efter fødsel.

Det gør mig virkelig ondt at læse.

Jeg har mistet i begyndelsen, 1. tremister. det er kedeligt, så kan ikke forstille mig hvordan det er at miste samme dag man føder

Anmeld

17. maj 2010

anna-jonas

Det gør mig ondt.................jeg håber at i er blevet informeret om foreningen "spædbarnsdød", som skulle være et fremragende sted, at få hjælp i sorgen. Desuden er der grupper for forældre, der har mistet et spædbarn/nyfødt.

Har selv haft den store sorg, at min tvillingebrors andet barn døde et par timer efter fødslen...........helt fuldbårent og helt uventet. Jeg var meget tæt på i perioden efter, og det var mig der lagde lille Stella i kisten.

Husk at bede om hjælp.................folk de siger bare, at i endelig skal sige til, hvis i har brug for deres hjælp. Men det er ikke til at overskue, når man står i jeres situation. Der har man brug for at der er nogle der tager over.............laver mad, rydder op, vasker tøj, passer de andre børn o.s.v Jeg håber inderligt, at i har personer hos jer, der kan finde ud af at tage fat, uden at i skal dirrigere slaget.

Sender jer min dybeste medfølelse.

Anmeld

17. maj 2010

2721

Det gør mig forfærdeligt ondt på jeres vejne

Mange knus og trøstende tanker her fra

Anmeld

17. maj 2010

Mette-Marie

Det gør mig virkelig ondt at læse, at jeres datter ikke fik lov til at opleve livet.

Mange tanker

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.