Frygtede det væreste og det blev til virkelighed :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Sofia

Det er jeg ked af at høre - sender dig et kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

BulleMulle

Nadia&Daniel skriver:

Min læge "truede" med at der vil mindst gå et år før jeg ville blive gravid, der gik 4 mdr. og efter den hård periode gik der 2 mdr. - så vi  og sender masser af -lige tanker til dig.. Ved hvordan det er - men ved ikke hvad man kan gør og sige for at få dig op af det sorte hul. Udover - der er lys forude - du skal "bare" kæmpe dig frem uden at miste dig selv..

hvorfor mente han at der gik et år før du ville blive gravid igen ?

Mm, ved heller ikke hvad der hjælperMen med tiden bliver det vel bedre..

Anmeld

17. maj 2010

Nadia&Daniel

Ikke igen - vi besluttede at jeg skullestoppe med mine p-piller august sidste - og så snakkede jeg med lægen der. Og hun sagde et år plejede der at gå, når man havde p-pillerne i kroppen. Men der gik 4 mdr. Så håbet er med dig :0)

Anmeld

17. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Var ved lægen 14.30 idag.. Og det jeg frygtede var rigtigt.. Jeg har mistet det   Synes ikke det er fair .. Nu troede jeg endelig at det var nu, og så mister jeg det bare igen ..  Tror snart at jeg aldrig bliver gravid og får min lille baby .. Det gør bare så ondt .

Heey

Det er jeg sørme ked af at høre... har tænkt på dig idag og på hvordan din lægetid gik.

Du skal nok opleve, at blive mor. Det er ikke usædvanligt, at opleve spontan aborter og så få fine børn efterfølgende. Det hjælper selvfølgelig ikke på din sorg lige nu, det forstår jeg godt.

Kæmpe  fra mig til dig!

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

dorthemus skriver:

Heey

Det er jeg sørme ked af at høre... har tænkt på dig idag og på hvordan din lægetid gik.

Du skal nok opleve, at blive mor. Det er ikke usædvanligt, at opleve spontan aborter og så få fine børn efterfølgende. Det hjælper selvfølgelig ikke på din sorg lige nu, det forstår jeg godt.

Kæmpe  fra mig til dig!

Takker.. Frygter bare der går lang tid nu før jeg kan blive gravid igen

Anmeld

17. maj 2010

dorthemus

BulleMulle skriver:

Takker.. Frygter bare der går lang tid nu før jeg kan blive gravid igen

Det behøver ikke være tilfældet...kender andre der er blevet gravide efter den første normale mens efter SA.

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

dorthemus skriver:

Det behøver ikke være tilfældet...kender andre der er blevet gravide efter den første normale mens efter SA.

Håber jeg er en a dem der bliver hurtig gravid igen .. det bare vente tiden der er den værste ..

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

Og tak for alle de søde ord.. Betyder meget i bekrymre jer om mig

Anmeld

18. maj 2010

Kløver

BulleMulle skriver:

Var ved lægen 14.30 idag.. Og det jeg frygtede var rigtigt.. Jeg har mistet det   Synes ikke det er fair .. Nu troede jeg endelig at det var nu, og så mister jeg det bare igen ..  Tror snart at jeg aldrig bliver gravid og får min lille baby .. Det gør bare så ondt .

åh ha, jeg sender stort kram, har selv prøvet det, nåede dog ikke rigtig at finde ud af det og glæde mig før det var slut.

sender Stort kram, og håber næste gang er lykkens gang, med ønskebarnet det skal nok lykkedes for jer

Anmeld

18. maj 2010

BulleMulle

Maja84 skriver:

åh ha, jeg sender stort kram, har selv prøvet det, nåede dog ikke rigtig at finde ud af det og glæde mig før det var slut.

sender Stort kram, og håber næste gang er lykkens gang, med ønskebarnet det skal nok lykkedes for jer

Tak det var sødt a dig a skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.