Frygtede det væreste og det blev til virkelighed :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

BulleMulle

blomst84 skriver:

Åh nej din stakkel.. det er jeg virkelig ked af at høre  hvor langt var du henne? du skriver igen, har du prøvet at miste før? DU skal nok blive gravid igen det er jeg sikker på   håber du kommer ovenpå igen 

Mm, nej har ikke prøvet at miste før... var ikke meningen at det skulle lyde sådan ..

Var kun 4+2 henne .. ved godt det ikke er særlig langt, opdagede det sidste mandag, og var bare så glad og troede på det var nu ..  Og så er det bare ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

o0sus0o

puha må simpelhen ikke være sjovt især når det noget man virkelig ønsker sig..

Anmeld

17. maj 2010

Miia90

åhh nej. det er ikk fair.

stort til dig

Anmeld

17. maj 2010

LivasMor

Øv hvor er det bare smadder uretfærdigt, jeg krydsede sådan for dig
Du får lige en kæmpe herfra.

Anmeld

17. maj 2010

Mka

Øv hvor er det bare trist, du får en stor her fra.

Anmeld

17. maj 2010

Heidi85

Det gør mig utrolig ondt at høre. håber det bedste for dig op med humørret selvom det er svært det skal nok komme til dig også

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jeg ked af at læse!!!... Håber der snart sker noget godt for jer igen!!

Anmeld

17. maj 2010

Nadia&Daniel

Er virkelig ked af at høre om din "oplevelse" - lykken var også kort for min forlovede og jeg, da vi mistede vores første i December kort før juleaften sidste år.. Dem på hospitalet var kanon søde og fik al den opbakning man kunne ønske sig - både fra dem, min forlovede, familie og venner. Og 2 mdr. efter lykkes det igen. Så for at gør en laaang historie kort, så skal det nok lykkes igen - før du aner det

Anmeld

17. maj 2010

BulleMulle

Nadia&Daniel skriver:

Er virkelig ked af at høre om din "oplevelse" - lykken var også kort for min forlovede og jeg, da vi mistede vores første i December kort før juleaften sidste år.. Dem på hospitalet var kanon søde og fik al den opbakning man kunne ønske sig - både fra dem, min forlovede, familie og venner. Og 2 mdr. efter lykkes det igen. Så for at gør en laaang historie kort, så skal det nok lykkes igen - før du aner det

Håber det så os kommer til at gå så hurtig for mig som det gjorde ved dig ... Føler bare min verden er nede i et sort hul lige nu..

Anmeld

17. maj 2010

Nadia&Daniel

Min læge "truede" med at der vil mindst gå et år før jeg ville blive gravid, der gik 4 mdr. og efter den hård periode gik der 2 mdr. - så vi  og sender masser af -lige tanker til dig.. Ved hvordan det er - men ved ikke hvad man kan gør og sige for at få dig op af det sorte hul. Udover - der er lys forude - du skal "bare" kæmpe dig frem uden at miste dig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.