Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: Åh nej din stakkel.. det er jeg virkelig ked af at høre hvor langt var du henne? du skriver igen, har du prøvet at miste før? DU skal nok blive gravid igen det er jeg sikker på håber du kommer ovenpå igen
Åh nej din stakkel.. det er jeg virkelig ked af at høre hvor langt var du henne? du skriver igen, har du prøvet at miste før? DU skal nok blive gravid igen det er jeg sikker på håber du kommer ovenpå igen
Mm, nej har ikke prøvet at miste før... var ikke meningen at det skulle lyde sådan ..
Var kun 4+2 henne .. ved godt det ikke er særlig langt, opdagede det sidste mandag, og var bare så glad og troede på det var nu .. Og så er det bare ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
puha må simpelhen ikke være sjovt især når det noget man virkelig ønsker sig..
åhh nej. det er ikk fair.
stort til dig
Øv hvor er det bare trist, du får en stor her fra.
Det gør mig utrolig ondt at høre. håber det bedste for dig op med humørret selvom det er svært det skal nok komme til dig også
Det er jeg ked af at læse!!!... Håber der snart sker noget godt for jer igen!!
Er virkelig ked af at høre om din "oplevelse" - lykken var også kort for min forlovede og jeg, da vi mistede vores første i December kort før juleaften sidste år.. Dem på hospitalet var kanon søde og fik al den opbakning man kunne ønske sig - både fra dem, min forlovede, familie og venner. Og 2 mdr. efter lykkes det igen. Så for at gør en laaang historie kort, så skal det nok lykkes igen - før du aner det
Nadia&Daniel skriver: Er virkelig ked af at høre om din "oplevelse" - lykken var også kort for min forlovede og jeg, da vi mistede vores første i December kort før juleaften sidste år.. Dem på hospitalet var kanon søde og fik al den opbakning man kunne ønske sig - både fra dem, min forlovede, familie og venner. Og 2 mdr. efter lykkes det igen. Så for at gør en laaang historie kort, så skal det nok lykkes igen - før du aner det
Håber det så os kommer til at gå så hurtig for mig som det gjorde ved dig ... Føler bare min verden er nede i et sort hul lige nu..
Min læge "truede" med at der vil mindst gå et år før jeg ville blive gravid, der gik 4 mdr. og efter den hård periode gik der 2 mdr. - så vi og sender masser af -lige tanker til dig.. Ved hvordan det er - men ved ikke hvad man kan gør og sige for at få dig op af det sorte hul. Udover - der er lys forude - du skal "bare" kæmpe dig frem uden at miste dig selv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128