Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var ved lægen 14.30 idag.. Og det jeg frygtede var rigtigt.. Jeg har mistet det Synes ikke det er fair .. Nu troede jeg endelig at det var nu, og så mister jeg det bare igen .. Tror snart at jeg aldrig bliver gravid og får min lille baby .. Det gør bare så ondt .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør mig frygtelig ondt at høre..
Sender en masse knus og tanker afsted til jer og håber på det snart lykkdes for jer
Sender et stort , da der ik er mange ord der hjælper. Men er nu sikker på at det nok skal lykkes
årh det var ikke rart at høre da. du får et kæmpe her fra. håber da du bliver gravid igen og så din krop kan acceptere fostret og bære en sund og rask graviditet fuldt ud
Det gør mig ondt! Hvor langt var du henne? Hvor er det trist!
Stort kram!!
Åh nej din stakkel.. det er jeg virkelig ked af at høre hvor langt var du henne? du skriver igen, har du prøvet at miste før? DU skal nok blive gravid igen det er jeg sikker på håber du kommer ovenpå igen
Øv hvor er det bare rigtig trist at høre Jeg håbede sådan for dig at den var der!! Kan godt forstå at du er helt knust
Det gør mig oprigtig ondt på jeres vegne
BulleMulle skriver: Var ved lægen 14.30 idag.. Og det jeg frygtede var rigtigt.. Jeg har mistet det Synes ikke det er fair .. Nu troede jeg endelig at det var nu, og så mister jeg det bare igen .. Tror snart at jeg aldrig bliver gravid og får min lille baby .. Det gør bare så ondt .
Hvor er jeg ked af at høre det. Håber det snart bliver jeres tur igen. Kan slet ikke finde trøstende ord for det.
århhh nej det er aldrig fair Kæmpe herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128