Risen skriver:
Som overskriften lyder så er spørgsmålet om en ammepude er nødvendig? Har i selv brugt den eller var det fejlkøb?.. Synes nu jeg har læst flere bøger hvor jordemødrene faktisk anbefaler sådan en pude.. Men tænker man vel kan bruge en almindelig pude istedet?
Kom frit frem med erfaringer.
Knus
Jeg har en ammepude men jeg bruger den ikke, men vil stadig ikke sige at den er spild af penge for jeg brugte den godt nok meget under gravidteten, jeg sov med den mellem benene
og det var den god til, jeg bøvlede lidt med bæknet og det var næsten væk hvis jeg sov med den.. så lidt god er den da 
Tilgængæld syede jeg en pude som jeg ville bruge i barnevognen, en rigtig blød og luftig en ca 40cm lang og dejlig tyk, og den har jeg næsten levet på
jeg kan dår give hende mad stadig uden den pude..
jeg tror ikke det handler så meget om form men mere om hvad du sidder godt med og hvad baby ligger godt på, min tinke kunne ikke ligge på de kugler som der er i ammepuder hun blev næsten væk i puden, men andre børn kan jo godt li dem sååå 
men af ammepuder vil jeg anbefale en af skum eller pudefyld og IKKE med kugler, men prøv dig frem gå ned i butikken og sæt dig med dem og føl dig frem hvad for en kan du bedst lide.. 
men ja alt ialt så anbefaler jeg at du få en eller anden slags pude for det er næsten umuligt at amme uden
God vind herfra og held og lykke 
Anmeld