Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: Jeg fik først smerter da blødningerne var på sit højeste.... altså havde ikke som dig smerter i flere dag som du beskriver, men en masse blod også mange smerter. Men så længe du ikke bløder kan det vel ikke være en SA? Kan du evt ikke blive tjekket eller scannet? Håber de finder en løsning
Jeg fik først smerter da blødningerne var på sit højeste.... altså havde ikke som dig smerter i flere dag som du beskriver, men en masse blod også mange smerter. Men så længe du ikke bløder kan det vel ikke være en SA? Kan du evt ikke blive tjekket eller scannet?
Håber de finder en løsning
Okay, så lyder det godt nok mærkeligt. Jeg skal heldigvis tjekkes idag, så håber jeg de kan se hvad der er galt. Men tak for forklaringen, det er rart når man lige kan høre hvordan andre har oplevet det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Agnete skriver: Tillykke til dem der har fået en baby i maven.. Til alle jer andre, vi ses på juli listen..
Tillykke til dem der har fået en baby i maven..
Til alle jer andre, vi ses på juli listen..
Sufinurs: 2. juni POSITIV
Miss.Sunshine: 4 Juni Negativ,mens kom til tiden
Bavianis: 5. juni Negativ, mens er kommet
Smilendesussi: 5. juni POSITIV - Uhh... er bare så glad (igen).
Margurit: 6. juni Negativ
Ma23Ma02: 7. Juni Negativ plus regelmæssig mens
Svane83: 8. juni Negativ, mens kommet d. 11 juni
Chalala85: 8 Juni Negativ
Hiili: 9. Juni Negativ
pm1976: 14 Juni Positiv
o1Mutte: 15. Jun Negativ, mens kommet
Grinny: 15. juni Negativ, mens er kommet
Sofia: 15. juni Negativ
mortilfreja: 15. juni Negativ, mens kom 4 dage over tid
AnneBJ 15. juni Negativ men INGEN mens
Paw og Camilla: 16 juni Negativ - men stadig ingen mens.
Jeanne: 16 juni Negativ - mens kommet 1 uge før tid
Comulle : 16 juni Negativ- mens er kommet
Trine1989: 18 juni Svagt positiv
Rillo:21. juni Svag mens kom i nat dog er testen stadig positiv
Pixi: 21Juni Negativ.. Mens 4 dage før
puslepigen: 23 juni (efter SA i maj)
-majken-: 23 juni Mens kom den 22..
Agnete: 23. juni Negativ- mens er kommet
fnuggi: 26. juni
Miia90: 27 juni'
sweet: 28 juni
TrineLærke 24 Juni
blomst84 skriver:
Puh.. Er lige kommet hjem fra lægen.. Han undersøgte mig og alt så fint ud, ingen tegn på blødning. Heller ingen blærebetændelse. Han trykkede rundt omkring og der hvor jeg reagerede var på bækkenbundsmusklerne og tarmene. Så han tror de smerter jeg går og har simpelthen er mine tarme der er i uorden. Så jeg skal spise "Husk".. Puh.. Er så lettet.. Nu vil jeg melde mig på terminslisten - og begynde og være lidt optimistisk igen. Og så slapper jeg måske lidt mere af nu, hvor jeg ved det formentligt er mine tarme der lige skal have lidt pleje, måske det også kan hjælpe lidt på smerterne.. Var på vej til at blive panisk.
Men tak for hjælpen piger
TrineLærke 24 Juni Negativ - men ingen mens
Bette81 skriver: Puh.. Er lige kommet hjem fra lægen.. Han undersøgte mig og alt så fint ud, ingen tegn på blødning. Heller ingen blærebetændelse. Han trykkede rundt omkring og der hvor jeg reagerede var på bækkenbundsmusklerne og tarmene. Så han tror de smerter jeg går og har simpelthen er mine tarme der er i uorden. Så jeg skal spise "Husk".. Puh.. Er så lettet.. Nu vil jeg melde mig på terminslisten - og begynde og være lidt optimistisk igen. Og så slapper jeg måske lidt mere af nu, hvor jeg ved det formentligt er mine tarme der lige skal have lidt pleje, måske det også kan hjælpe lidt på smerterne.. Var på vej til at blive panisk. Men tak for hjælpen piger
Det lyder virkelig godt at det "bare" var det så kan du bedre slappe af og nyde graviditeten
puslepigen: 23 juni Svag positiv..
puslepigen skriver: Sufinurs: 2. juni POSITIV Miss.Sunshine: 4 Juni Negativ,mens kom til tiden Bavianis: 5. juni Negativ, mens er kommet Smilendesussi: 5. juni POSITIV - Uhh... er bare så glad (igen). Margurit: 6. juni Negativ Ma23Ma02: 7. Juni Negativ plus regelmæssig mens Svane83: 8. juni Negativ, mens kommet d. 11 juni Chalala85: 8 Juni Negativ Hiili: 9. Juni Negativ pm1976: 14 Juni Positiv o1Mutte: 15. Jun Negativ, mens kommet Grinny: 15. juni Negativ, mens er kommet Sofia: 15. juni Negativ mortilfreja: 15. juni Negativ, mens kom 4 dage over tid AnneBJ 15. juni Negativ men INGEN mens Paw og Camilla: 16 juni Negativ - men stadig ingen mens. Jeanne: 16 juni Negativ - mens kommet 1 uge før tid Comulle : 16 juni Negativ- mens er kommet Trine1989: 18 juni Svagt positiv Rillo:21. juni Svag mens kom i nat dog er testen stadig positiv Pixi: 21Juni Negativ.. Mens 4 dage før puslepigen: 23 juni Svag positiv.. -majken-: 23 juni Mens kom den 22.. Agnete: 23. juni Negativ- mens er kommet fnuggi: 26. juni Miia90: 27 juni' sweet: 28 juni TrineLærke 24 Juni Negativ - men ingen mens
Maria-s: 29 Juni
Hov det gjorde jeg vist ikke helt rigtigt.... Nogen der kan hjælpe med at smide mig på listen? Tænkte at nu var jeg simpelthen NØDT til at komme på den
Maria-s skriver: Hov det gjorde jeg vist ikke helt rigtigt.... Nogen der kan hjælpe med at smide mig på listen? Tænkte at nu var jeg simpelthen NØDT til at komme på den
Du skal kopiere listen, sætte den ind, der hvor man svarer/opretter indlæg, og så skrive dig selv på, der hvor du passer ind for dig!
Maria-s: 27 juni
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128