Testliste Juni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Bette81

DK skriver:

Til DK!

Samme til dig DK! - Tak for støtten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

trine1989

Bette81 skriver:

Åh.. Bliver helt rørt, tak for opbakningen.. Puh.. Det er sgu hårdt.. Godt jeg arbejder hjemmefra resten af ugen, har bare ikke lyst til at fortælle nyheden/SA til nogen endnu, så det er SÅ dejligt at kunne dele det med jer.

Jeg har lige ringet til min læge igen, men umuligt at få fat i dem midt på dagen, men hans assistent ville ligge en besked. Så håber jeg han ringer..

Jeg vil bare ikke være til besvær, men det er altså bare træls at gå i uvished..

hvor er du sød

det er du heldig med så du ike skal gå med en facade at alt er i den skønneste orden....

synes overhovedet ikke at du skal føle dig til besvær, det er trods alt både dit og dit kommende barns helbred det drejer sig om... og det er da psykisk ulideligt at gå og ikke vide om det er en SA på vej håber han ringer snarest og sender dig videre så du kan få en forhåbentlig rolig weekend...

Anmeld

24. juni 2010

Bette81

trine1989 skriver:

Tak

Jeg har lige snakket med min læge og han vil se mig i morgen kl. 11. Så vil han "føle" efter - fedt

Men håber bare at få et svar, så jeg ikke skal fortsætte i uvisheden. Han mente dog ikke det kunne være en graviditet udenfor livmoderen jeg kunne mærke, for det burde ikke gøre ondt endnu. Så det er nok en SA.. Så er det bare lige det hvad han kan se, eller om jeg må fortsætte med at vente. Han kunne muligvis også få mit til en ultralyd, så nu krydser jeg fingre..
Han var heldigvis sød, og sagde han godt vidste at det var hårdt at "vente" på..

Ville i tage kæresten med eller skal jeg lade ham blive på arbejde? Ikke den fedeste oplevelse at ligge med stængerne i de stigebøjler.. Ved godt der er det der er værre, men jeg vil da godt "skåne" ham for det.. Måske jeg bare skal tage ham med i venteværelset..

Anmeld

24. juni 2010

DK

Bette81 skriver:

Tak

Jeg har lige snakket med min læge og han vil se mig i morgen kl. 11. Så vil han "føle" efter - fedt

Men håber bare at få et svar, så jeg ikke skal fortsætte i uvisheden. Han mente dog ikke det kunne være en graviditet udenfor livmoderen jeg kunne mærke, for det burde ikke gøre ondt endnu. Så det er nok en SA.. Så er det bare lige det hvad han kan se, eller om jeg må fortsætte med at vente. Han kunne muligvis også få mit til en ultralyd, så nu krydser jeg fingre..
Han var heldigvis sød, og sagde han godt vidste at det var hårdt at "vente" på..

Ville i tage kæresten med eller skal jeg lade ham blive på arbejde? Ikke den fedeste oplevelse at ligge med stængerne i de stigebøjler.. Ved godt der er det der er værre, men jeg vil da godt "skåne" ham for det.. Måske jeg bare skal tage ham med i venteværelset..

Jeg må indrømme at jeg simpelthen ikke forstår hvorfor du ikke tager telefonen og ringer til en scanningsklinik og får en tid til scanning her i eftermiddag eller i morgen!

Hvis du ikke har råd, kan du så ikke låne af en mor eller veninde eller noget indtil d. 1?

Anmeld

24. juni 2010

Bette81

DK skriver:

Tro mig - har tænkt tanken.. Men jeg vil jo heller ikke være panisk.. Nu ser jeg tiden an til i morgen kl. 11, hvis han så ikke kan give mig et ordentligt svar, så ringer jeg til en scanningsklinik..

Tak for puffet..

Anmeld

24. juni 2010

trine1989

Bette81 skriver:

Tak

det var da godt at han kunne svare.

jamen jeg vil ikke be min kæreste om fri endnu ikke før man rigtig kan se noget. men når han så er med skal han da med ind. også selvom man ligger med stængerne i bøjler der er jo intet at være flov over han har jo set dig nøgen og du kommer jo nok igennem det mange gange endnu. han skal også have fornøjelsen af at følge med hvad der sker derinde. det er jo ikke dem der kan mærke forandringerne på egen krop...

Anmeld

24. juni 2010

cami87

har stadig ikke fået mens håber sådan der kommer 2 streger til os

Anmeld

24. juni 2010

blomst84

Bette81 skriver:

Hvor hurtigt begyndte du at bløde efter du fik smerter? Jeg har haft ondt i et par dage. De første dage var bare lette menstruations-lignende smerter, men helt galt igår..

Tak for  Håber så inderligt spunken bliver der..

Jeg fik først smerter da blødningerne var på sit højeste.... altså havde ikke som dig smerter i flere dag som du beskriver, men en masse blod også mange smerter. Men så længe du ikke bløder kan det vel ikke være en SA? Kan du evt ikke blive tjekket eller scannet?

Håber de finder en løsning  

Anmeld

24. juni 2010

blomst84

Bette81 skriver:

Hvor hurtigt begyndte du at bløde efter du fik smerter? Jeg har haft ondt i et par dage. De første dage var bare lette menstruations-lignende smerter, men helt galt igår..

Tak for  Håber så inderligt spunken bliver der..

Jeg fik først smerter da blødningerne var på sit højeste.... altså havde ikke som dig smerter i flere dag som du beskriver, men en masse blod også mange smerter. Men så længe du ikke bløder kan det vel ikke være en SA? Kan du evt ikke blive tjekket eller scannet?

Håber de finder en løsning  

Anmeld

24. juni 2010

trine1989

Paw og Camilla skriver:

har stadig ikke fået mens håber sådan der kommer 2 streger til os

vi  alt hvad vi kan for at de 2 fine streger dukker op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.