Testliste Juni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Margurit

Sufinurs: 2. juni   POSITIV

Miss.Sunshine: 4 Juni   Negativ,mens kom til tiden

Bavianis: 5. juni   Negativ, mens er kommet

Smilendesussi: 5. juni   POSITIV - Uhh... er bare så glad (igen).

Margurit: 6. juni   Negativ 

Ma23Ma02: 7. Juni   Negativ plus regelmæssig mens

Svane83: 8. juni   Negativ, mens kommet d. 11 juni 

Chalala85: 8 Juni   Negativ

Hiili:     9. Juni    Negativ

pm1976: 14 Juni  Positiv   

o1Mutte: 15. Jun   Negativ, mens kommet 

Grinny: 15. juni   Negativ, mens er kommet   

Sofia: 15. juni   Negativ

mortilfreja: 15. juni     Negativ, mens kom 4 dage over tid 

AnneBJ 15. juni    Negativ men INGEN mens

Paw og Camilla: 16 juni    Negativ - men stadig ingen mens.

Jeanne: 16 juni    Negativ - mens kommet 1 uge før tid 

Comulle : 16 juni    Negativ- mens er kommet 

Trine1989: 18 juni   Svagt positiv

Rillo:21. juni   Svag mens kom i nat dog er testen stadig  positiv 

Pixi: 21Juni      Negativ..   Mens 4 dage før

puslepigen: 23 juni  (efter SA i maj)

-majken-: 23 juni 

Agnete: 24. juni  

fnuggi: 26. juni 

Miia90: 27 juni'

sweet: 28 juni 

TrineLærke 24 Juni 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Agnete

Sufinurs: 2. juni   POSITIV

Miss.Sunshine: 4 Juni   Negativ,mens kom til tiden

Bavianis: 5. juni   Negativ, mens er kommet

Smilendesussi: 5. juni   POSITIV - Uhh... er bare så glad (igen).

Margurit: 6. juni   Negativ 

Ma23Ma02: 7. Juni   Negativ plus regelmæssig mens

Svane83: 8. juni   Negativ, mens kommet d. 11 juni 

Chalala85: 8 Juni   Negativ

Hiili:     9. Juni    Negativ

pm1976: 14 Juni  Positiv   

o1Mutte: 15. Jun   Negativ, mens kommet 

Grinny: 15. juni   Negativ, mens er kommet   

Sofia: 15. juni   Negativ

mortilfreja: 15. juni     Negativ, mens kom 4 dage over tid 

AnneBJ 15. juni    Negativ men INGEN mens

Paw og Camilla: 16 juni    Negativ - men stadig ingen mens.

Jeanne: 16 juni    Negativ - mens kommet 1 uge før tid 

Comulle : 16 juni    Negativ- mens er kommet 

Trine1989: 18 juni   Svagt positiv

Rillo:21. juni   Svag mens kom i nat dog er testen stadig  positiv 

Pixi: 21Juni      Negativ..   Mens 4 dage før

puslepigen: 23 juni  (efter SA i maj)

-majken-: 23 juni 

Agnete: 23. juni   Negativ- mens er kommet 

fnuggi: 26. juni 

Miia90: 27 juni'

sweet: 28 juni 

TrineLærke 24 Juni 

Anmeld

23. juni 2010

Bette81

Har max mavesmerter - har lige snakket med min læge - og formentligt en SA på vej.. Øv.. Det gik da lige så godt! Det er da bare for træls at vente på, håber der sker noget hurtigst muligt, hvis det altså ikke er mening det skal blive til mere end 6+3!

Men håber nu bare det er min krop der har gang i en omstilling.. Men man frygter jo det værste..

Hilsen en skuffet Bette

Anmeld

23. juni 2010

trine1989

Bette81 skriver:

Har max mavesmerter - har lige snakket med min læge - og formentligt en SA på vej.. Øv.. Det gik da lige så godt! Det er da bare for træls at vente på, håber der sker noget hurtigst muligt, hvis det altså ikke er mening det skal blive til mere end 6+3!

Men håber nu bare det er min krop der har gang i en omstilling.. Men man frygter jo det værste..

Hilsen en skuffet Bette

må lige høre dig ad

hvordan kan lægen sige at det nok er en SA på vej pga mavesmerter?

jeg var ved vagtlæge i søndags pga mange mavesmerter der heldigvis er ovre nu men der mistænkte de kun for graviditet udenfor livmoderen. og at jeg skal reagere ved blødning og pludselige slemme smerter (hvilket jeg også synes de var der)

trine 5+5

Anmeld

23. juni 2010

blomst84

Bette81 skriver:

Hilsen en skuffet Bette

Håber alt går godt for dig  men kan heller ikke forstå at lægen siger sådan til dig hvis du ikke bløder?! Jeg har prøvet det 2 gange og ja det gør ondt men der kommer ret meget blod også... 

-Sabrina

Anmeld

24. juni 2010

Bette81

må lige høre dig ad

hvordan kan lægen sige at det nok er en SA på vej pga mavesmerter?

jeg var ved vagtlæge i søndags pga mange mavesmerter der heldigvis er ovre nu men der mistænkte de kun for graviditet udenfor livmoderen. og at jeg skal reagere ved blødning og pludselige slemme smerter (hvilket jeg også synes de var der)

trine 5+5

Aner det ikke - men frygter det SÅ meget.. Det er bare så svært at gå og vente på. Jeg var lige ved at vænne mig til tanken om at være gravid. Men nu går jeg jo hele tiden og tjekker om der er blod. Det er SÅ belastende. Jeg tog panodil igår, for at klare smerten, det gjorde virkelig meget ondt, var helt svimmel så ondt gjorde det, kunne ingen steder være. Men bløder stadig ikke.. Jeg gik et par ture igår, og det hjalp lidt på det. Men jeg er faktisk også mere bange for at være gravid udenfor livmoderen, efter hvad jeg kan læse mig til er det ikke så smart. Men min læge sagde at det kunne de først se i uge 8-10.. Og der er jeg jo ikke helt endnu. Jeg har stadig lidt ondt idag, men slet ikke i samme grad som igår, idag hiver det bare lidt i underlivet og op i den højre æggestok (tror jeg det er)..

Vi skal til stor fest på lørdag - hele dagen og hvis jeg skal bløde, kan det så ikke bare komme nu.. Ikke fedt hvis det sker lørdag.. Æv.. Jeg frygter det så meget og går bare og venter på det sker..
Ved godt det bare er på hesten igen, hvis det sker.. Men at vente på det er da bare for træls..

Hilsen Bette - 6+4

Anmeld

24. juni 2010

Bette81

Håber alt går godt for dig  men kan heller ikke forstå at lægen siger sådan til dig hvis du ikke bløder?! Jeg har prøvet det 2 gange og ja det gør ondt men der kommer ret meget blod også... 

-Sabrina

Hvor hurtigt begyndte du at bløde efter du fik smerter? Jeg har haft ondt i et par dage. De første dage var bare lette menstruations-lignende smerter, men helt galt igår..

Tak for  Håber så inderligt spunken bliver der..

Anmeld

24. juni 2010

DK

Til Bette:

Ejjj jeg kan bare SLET ikke forstå at du ikke bestiller tid til en tidlig scanning og så selv betaler de ca. 700 kr det koster. Uhh at du kan holde ud at gå og vente (jaaa... det kan du jo så næsten heller ikke!)

Jeg købte sådan en, og var inde og blive scannet 6+5. Der kunne man TYDELIGT se at barnet lå inde i livmoderen og man kunne se blommesæk OG hjertet slå!

Hvis du er så bange for at noget er galt/at det er uden for livmoderen, så er det da bare afsted til sådan en scanning og få tjekket op på det!!!

Jeg belv scannet hos scanningsjordemoderen.dk og der har de den service at hvis det er en tidlig scanning man skal have, så kan man bare ringe og få en akut tid inden for de nærmeste dage uden at det koster ekstra! Det er sikkert en service de har på de fleste af den salgs klinikker!

Pøj pøj med at der er et blinkende hjerte det rigtige sted inde i maven!

Knus Ditte

Anmeld

24. juni 2010

trine1989

Bette81 skriver:

Aner det ikke - men frygter det SÅ meget.. Det er bare så svært at gå og vente på. Jeg var lige ved at vænne mig til tanken om at være gravid. Men nu går jeg jo hele tiden og tjekker om der er blod. Det er SÅ belastende. Jeg tog panodil igår, for at klare smerten, det gjorde virkelig meget ondt, var helt svimmel så ondt gjorde det, kunne ingen steder være. Men bløder stadig ikke.. Jeg gik et par ture igår, og det hjalp lidt på det. Men jeg er faktisk også mere bange for at være gravid udenfor livmoderen, efter hvad jeg kan læse mig til er det ikke så smart. Men min læge sagde at det kunne de først se i uge 8-10.. Og der er jeg jo ikke helt endnu. Jeg har stadig lidt ondt idag, men slet ikke i samme grad som igår, idag hiver det bare lidt i underlivet og op i den højre æggestok (tror jeg det er)..

Vi skal til stor fest på lørdag - hele dagen og hvis jeg skal bløde, kan det så ikke bare komme nu.. Ikke fedt hvis det sker lørdag.. Æv.. Jeg frygter det så meget og går bare og venter på det sker..
Ved godt det bare er på hesten igen, hvis det sker.. Men at vente på det er da bare for træls..

Hilsen Bette - 6+4

det er da en mærkelig læge du har

jeg blev scannet i mandags 5+3 og der kunne de ikke se så meget men intet tydeded på graviditet udenfor livmoderen. de tog derfor blodprøve og igen en prøve onsdag for at se om hormonet steg det dobbelte og det gjorde det så det er ingen graviditet udenfor livmoderen siger de...

så jeg synes du skal få en tid på gyn. ambulatorium med det samme og komme afsted og blive tjekket for det er godt nok synd for dig at gå og skulle vente og frygte det værste hvis den lille spir har det godt

jeg har ikke betalt for det og skal scannes igen i morgen... de er super søde og hjælpsomme i kolding

til dig  alt hvad jeg kan for din lille spir...

Anmeld

24. juni 2010

Bette81

trine1989 skriver:

Til Trine1898

Åh.. Bliver helt rørt, tak for opbakningen.. Puh.. Det er sgu hårdt.. Godt jeg arbejder hjemmefra resten af ugen, har bare ikke lyst til at fortælle nyheden/SA til nogen endnu, så det er SÅ dejligt at kunne dele det med jer.

Jeg har lige ringet til min læge igen, men umuligt at få fat i dem midt på dagen, men hans assistent ville ligge en besked. Så håber jeg han ringer..

Jeg vil bare ikke være til besvær, men det er altså bare træls at gå i uvished..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.