Teletubbies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

LouiseViola

Hej Astrid
Herhjemme er Teketubbies bandlyst, synes simpelhen det er for åndsvagt! Men faktisk ser vores børn ikke særlig meget fjernsyn, Carl ser engang imellem børnetime, og ellers så leger han jo bare, også når det er "ulvetime".
Synes også at Viola er ALT for lille til at se fjernsyn, hun bliver jo helt rundtosset i hovedet af alle de ting som foregår.
Hmmm, måske er det bare mig der er en hippie-mor!?
- Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Lise

Det kører lige nu :$

Vi kan takke Telebobbyerne for mange timers sparet gråd og andet træls.. Vi har afledet Simon med dem siden han var fire mdr, og han elsker dem. Det er ikke sådan at det kører hele tiden, men det er super når han er træt og der skal laves mad og sådan...

De gav os i øvrigt mulighed for at sidde stille og spise både til jul og nytår :)

Anmeld

13. juni 2008

BellaT

Hmmm, Phillip kunne lide dem da han var omkring 3-4 mdr. Nu er de bare nul og niks(?). Måske fordi han simpelthen ikke kan sidde stille til det. Kan fange ham i nogle sekunder af gangen så er han på vej væk til noget mere spændende. Absolut meget krudt i røven har han:))!
Men Simpsons fanger ham stadig så han kan godt sidde stille når det virkelig gælder:P. Men han har også "Simpsonsgenet". Mor og far æææælsker Simpsons:)).

Knus fra Helle...

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Haha, Mary - Telefuckies!!
Helt klart det fede ord :D

Og nej - Jeg vil for alt i verden undgå at Stella opdager deres eksistens!
Fank gard for at jeg har et hav af andre film at vælge imellem :)

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

ja arthur ser faktisk heller ikke så meget fjerner.. selvom det er tændt konstant!!
men det sidder så højt oppe på væggen at der virkelig skal være spændende lyde, for at det fanger.. det er jo såmænd godt nok:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.