Teletubbies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Astrid P

Er det noget ungerne fatter nu? Og bruger I det?
Jeg har altid HADET de små nuttede bæster, men synes at have hørt fra flere, at konceptet er absolut genialt til de små, og at det lige kan redde den værste ulvetime fra at ende i kaos... Så hvis I har nogle erfaringer må I gerne lige dele dem her!

KH Astrid, Tubbie-hater!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Rasmine

Mille var fuldstændig VILD med de små sataner. Men kan egentlig godt forstå det. Smækfyldt med gentagelser, gode farver og "sjove" er de jo. Kunne godt ske man snart skulle introducere dem for Rasmus, især om morgenen/natten, hvis han vågner FOR tidligt igen. Var det ikke noget med at Tinky Winky er bøsse? Han går altid rundt med en håndtaske. Og at de kommer "derude" fra, og vil have vores børn med i en sekt?? :'(

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Ikke fordi jeg ved om de "kan bruge" det, men tænkte det samme da jeg så de små tykke iriterende dukker/bamser i fjerneren i morges... Men Gustav gad ihverfald ikke at sidde og kigge på det...
Så læner mig lige lidt op dig...

Moni

Anmeld

13. juni 2008

linemus

Jeg har sat det på nogle få gange, hvor jeg virkelig havde behov for ikke at blive kravlet på. Signe kan godt sidde og kigge et stykke tid, men skal helst have noget i hænderne samtidig. Nanna er lidt interesseret, men er ikke helt så betaget af det endnu.

Jeg tror også det er lidt et spørgsmål om tilvænning. Lidt grimt egentligt, men det er altså en god aflastning nogle gange :)

Sebastian insisterer på at lave en grøn smiley, så han får lige lov her +o(

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Hvis i skulle have parabol, så prøv PlayHouse Disney, det virker på Laura... hun går tit og ofte i stå (mest når de synger) og det gør de tit...

Anmeld

13. juni 2008

Mikkelmusen

Når de viser det i tv så ser Filuca det. Hun er helt væk i det.

Hun er også helt vild med Sebastians sange, Dyrenes ABC og Dyrepasser-sangen. Så sidder hun også bare og stirrer for vildt. Det er så sødt :)

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

jeg hader dem!!!
og ungerne ser det ikke i fjerneren. men jeg har købt en bold i kvisckly til ham der siger lyde hver gang man bevæger den.. den er sgu et hit!!! men jeg holdr ham væk fra tubbyerne hvis jeg kan!!

Anmeld

13. juni 2008

Sille

JAJAJAJAJA!!! Vi ville slet ikke kunne klare os uden dem...!! ;) Ej de er simpelthen super gode i ulvetimen.... man vænner sig til dem... :)

Anmeld

13. juni 2008

Helle30

Jeg er så småt begyndt at acceptere, at jeg nok ikke får succes med at forsøge at få indført et forbud mod teletubbies på dansk tv, og jeg har til min delte begejstring opdaget, at Sofie faktisk godt kan lide dem.
Hun klapper lige så meget, når hun ser dem, som når hun ser Villy Søvndal. - Og det siger en del.
Jeg har aldrig kunnet fordrage de dér kluntede, farvede babyplagiater med fjernsyn i maven og fimsede stemmer, der hele tiden råber: Stoooort kraaam. Til gengæld synes jeg, landskabet med bakkerne, blomsterne og kaninerne er sødt/pænt.
Udfra et læringsmæssigt synspunkt, kan teletubbies dog noget, som er rigtig godt: Gentagelser/genkendelighed. - Det kan børn godt lide.
Forleden viste én af bamsernes maver en film om, hvordan man vasker en bus. Der var børn i bussen, der fortalte, hvad der skete undervejs. Filmen blev vist to gange i træk, og selvom Sofie ikke forstod et pluk, så sad hun fuldstændig koncentreret og fulgte med.

- Helle og Sofie - på vej til lægen

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

jeg haaaader dem, Freja eeeeeelsker dem!
Vi måtte sætte restriktioner på: kun Telefuckies i weekenden.
Men nu hvor de er begyndt at sende dem på vores eneste kanal kl 6 om morgenen, ja så får Freja en daglig dosis. Og Malte stirrer lystigt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.