må lige dele min glæde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Ansemusen

Åh hvor er han bare en dejlig smuk lille en!! Og hvor er det dejligt at han kæmper med liv og sjæl for at kunne komme med sin mor og far hjem  Jeg håber at I kommer hjem meget meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moar'en

Hvor er det bare dejligt for jer. Det er mærkelig hvordan "små" ting bare kan få en til at føle sådan en stor lykke

Anmeld

17. maj 2010

FruEllingsen

TbCp skriver:

Åhhh hvor skønt... jeg kan godt huske hvor stort det var da Liva fik fjernet sonden.... vi kom allerede hjem dagen efter og vi var lykkelige!

Jeg håber at han bare æder sig stor og tyk så i snart kan få ham hjem

Ja det var virkelig stort. han ser jo meget mere rask ud uden den sonde. er så spændt på hvad vægten siger i morgen

Anmeld

17. maj 2010

FruEllingsen

with.love skriver:

Gud hvor er det dejligt at høre, at det kan gå så hurtigt, det er jo det man arbejder frem imod, altså det at komme hjem... Hvor er det bare skønt. Alt det bedste herfra.

Håber også det kommer til at gå hurtigt for jer

Anmeld

17. maj 2010

Vidunderligeunger

åhr, tillykke med fremsktidtet!! det er da bare alt for skønt at det går så godt  

Jeg skal op på sygehuset på onsdag kl. 10.30, kan saaagtens lige smutte forbi og sige hej inden, hvis du har tid og lyst selvfølgelig

Det ser jo ud til du smutter inden vi bliver indlagt d. 25... hvilket jo bare er fantastisk!! 

Anmeld

17. maj 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

åhr, tillykke med fremsktidtet!! det er da bare alt for skønt at det går så godt  

Jeg skal op på sygehuset på onsdag kl. 10.30, kan saaagtens lige smutte forbi og sige hej inden, hvis du har tid og lyst selvfølgelig

Det ser jo ud til du smutter inden vi bliver indlagt d. 25... hvilket jo bare er fantastisk!! 

Du skal være velkommen.

Ja, tror det ender med at vi er smuttet når i kommer. håber jeg i hvert fald. hehe. nu vil jeg bare gerne hjem

Anmeld

17. maj 2010

LotteN

Dejligt at høre det går super godt med ham og han bare er en lille fighter - krydser alt hvad der er muligt for at i kommer hjem denne weekend

Anmeld

18. maj 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Du skal være velkommen.

Ja, tror det ender med at vi er smuttet når i kommer. håber jeg i hvert fald. hehe. nu vil jeg bare gerne hjem

jeg ser lige hvor langt vi når - ikke sikkert vi kommer ud af starthullerne til tiden, hehe.. men jeg skal nok lige skrive en sms  

Anmeld

18. maj 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

jeg ser lige hvor langt vi når - ikke sikkert vi kommer ud af starthullerne til tiden, hehe.. men jeg skal nok lige skrive en sms  

Du skriver bare

Anmeld

18. maj 2010

Mathilde

Ej hvor er det bare dejligt! Det bliver da vildt lækkert at få ham med hjem så i kan begynde på jeres nye liv sammen

Og han ser jo skøn ud! Lækker bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.