må lige dele min glæde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.853 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

FruEllingsen

Jeg kan slet ikke forstå hvor godt det går med vores lille supermand.

I onsdags begyndte han så småt at kunne spise lidt ved mig, og så skal jeg lige love for at det gik stærkt. Lørdag spiste han flere fulde måltider hos mig, uden at få suplerret op i sonden, så i går fik vores store dreng fjernet sonden. Og nu hedder det fri amning.

Lille MArcus har også sovet nede ved os for første gang. det var simpelthen så stort.

Hvis han tager på som han skal så er der gode chancer for at vi kan komme hjem til weekenden. Det er jo slet ikke til at forstå. det går simpelthen så stærkt. og vi havde jo ikke troet vi kunne komme hjem før omkring 10 juni. så vi er bare så lykkelige for udsigten til at komme hjem.

Måtte bare lige dele min glæde. Vores lille dreng har bare en viljestyrke der vil noget, og både læger og sygeplejersker er helt imponeret over ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk - det er simpelthen så flot!!! Stort tillykke med de fine fremskridt - jeg for at I kommer hjem inden længe.

KH¨

Rosa

Anmeld

17. maj 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Fantastisk - det er simpelthen så flot!!! Stort tillykke med de fine fremskridt - jeg for at I kommer hjem inden længe.

KH¨

Rosa

Mange tak skal du have

Anmeld

17. maj 2010

VIPpigen

Hvor fedt,  også for i kommer hjem snart. Og hvor vidunderligt med sådan en lille fighter.

Anmeld

17. maj 2010

Riksen

Hvor er det dejligt med de store fremskridt, han har gjort. Det bliver da dejligt, at få ham hjem før tid. Tillykke med det!

Kram fra Rikke

Ps. Sikke en lille sød trold, I har

Anmeld

17. maj 2010

babyMark

ej hvor dejligt at høre!

Og sikke en dejlig lille Marcus, han er da bare for sød. Dejligt at han sådan kan overraske på den positive måde!

Anmeld

17. maj 2010

Koen.

Ej hvor er det fantastisk for jer, det bliver skønt og komme hjem og få en hverdag igang

til jer og wow hvor er han bare for nuser!

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt for jer.. Krydser for i kommer hjem til weekenden...

Hvor ser han bare skønt ud...

Anmeld

17. maj 2010

wamse

Hvor er det bare  dejligt for jer Sikke en dejlig lille dreng i har.

Anmeld

17. maj 2010

Dot D

Hvor er det rart at høre noget godt Håber for jer, at I kan komme hurtigt hjem og få en "hverdag"

fra Dot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.