Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er dejlig læsning, her fra morgenstunden! Jeg håber I kommer hjem inden længe! Hvor er han bare en lille supermand!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TIllykke tillykke
Ja de er nogle seje små nogen de unger!!
Drømmer skriver: Jeg kan slet ikke forstå hvor godt det går med vores lille supermand. I onsdags begyndte han så småt at kunne spise lidt ved mig, og så skal jeg lige love for at det gik stærkt. Lørdag spiste han flere fulde måltider hos mig, uden at få suplerret op i sonden, så i går fik vores store dreng fjernet sonden. Og nu hedder det fri amning. Lille MArcus har også sovet nede ved os for første gang. det var simpelthen så stort. Hvis han tager på som han skal så er der gode chancer for at vi kan komme hjem til weekenden. Det er jo slet ikke til at forstå. det går simpelthen så stærkt. og vi havde jo ikke troet vi kunne komme hjem før omkring 10 juni. så vi er bare så lykkelige for udsigten til at komme hjem. Måtte bare lige dele min glæde. Vores lille dreng har bare en viljestyrke der vil noget, og både læger og sygeplejersker er helt imponeret over ham
Jeg kan slet ikke forstå hvor godt det går med vores lille supermand.
I onsdags begyndte han så småt at kunne spise lidt ved mig, og så skal jeg lige love for at det gik stærkt. Lørdag spiste han flere fulde måltider hos mig, uden at få suplerret op i sonden, så i går fik vores store dreng fjernet sonden. Og nu hedder det fri amning.
Lille MArcus har også sovet nede ved os for første gang. det var simpelthen så stort.
Hvis han tager på som han skal så er der gode chancer for at vi kan komme hjem til weekenden. Det er jo slet ikke til at forstå. det går simpelthen så stærkt. og vi havde jo ikke troet vi kunne komme hjem før omkring 10 juni. så vi er bare så lykkelige for udsigten til at komme hjem.
Måtte bare lige dele min glæde. Vores lille dreng har bare en viljestyrke der vil noget, og både læger og sygeplejersker er helt imponeret over ham
hvor er han kær med de store strømpebukser.. <3
Århhhhh hvor det bare dejligt og fantastisk
Åhhh hvor skønt... jeg kan godt huske hvor stort det var da Liva fik fjernet sonden.... vi kom allerede hjem dagen efter og vi var lykkelige!
Jeg håber at han bare æder sig stor og tyk så i snart kan få ham hjem
Gud hvor er det dejligt at høre, at det kan gå så hurtigt, det er jo det man arbejder frem imod, altså det at komme hjem... Hvor er det bare skønt. Alt det bedste herfra.
Hvor er det bare gode nyheder søde!!
Hvor dejligt, kan godt forstå du ønsker at dele din glæde
Stort tillykke med de store fremskridt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128