Navngivning og "dåbsattest"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skouboe skriver:

https://www.personregistrering.dk/

Fantastisk side - hvis man har digital signatur kan man alt derinde

Hm - den vil ikke lade mig endeligt underskrive Siden kokser lidt, så efter jeg har udfyldt det hele så kan jeg ikke afslutte - lidt trælleren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Hm - den vil ikke lade mig endeligt underskrive Siden kokser lidt, så efter jeg har udfyldt det hele så kan jeg ikke afslutte - lidt trælleren...

Det KAN være browseren - bruger du IE?

Herhjemme er det eneste jeg efterhånden bruger IE til banken og ting vedr. signatur.

Ellers prøv at lave en sikkerhedskopi og prøv evt. fra en anden computer hvis du har mulighed for det.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Det KAN være browseren - bruger du IE?

Herhjemme er det eneste jeg efterhånden bruger IE til banken og ting vedr. signatur.

Ellers prøv at lave en sikkerhedskopi og prøv evt. fra en anden computer hvis du har mulighed for det.

Jeg har Mac, så jeg bruger Firefox eller Safari - men fra Sfari kan man åbenbart KUN få adgang til den printbare version og ikke den elektroniske

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Jeg har Mac, så jeg bruger Firefox eller Safari - men fra Sfari kan man åbenbart KUN få adgang til den printbare version og ikke den elektroniske

Jeg ved at Firefox til windows har nogle problemer med digital signatur - jeg bruger altid Chrome, men om det kan løse dit problem ved jeg ikke.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Jeg ved at Firefox til windows har nogle problemer med digital signatur - jeg bruger altid Chrome, men om det kan løse dit problem ved jeg ikke.

Chrome? Virker det?

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Chrome? Virker det?

Den virker her, men jeg sidder også ved en PC - jeg aner ikke hvor godt den kører med Mac, men den er ihvertfald meget hurtigt blevet min foretrukne browser...

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Den virker her, men jeg sidder også ved en PC - jeg aner ikke hvor godt den kører med Mac, men den er ihvertfald meget hurtigt blevet min foretrukne browser...

Ah OK...

Jeg tror bare at jeg sikkerhedskopierer min digitale signatur over på Niklas' PC i morgen... Bøvleri altså

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Rosa skriver:

Ah OK...

Jeg tror bare at jeg sikkerhedskopierer min digitale signatur over på Niklas' PC i morgen... Bøvleri altså

Gør det - det burde virke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.