uønsket hårvækst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

Rasmine

Ha ha, Helle.
Så ser man lige dig som Whoopie Goldberg Look-alike!
:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:

Hvor bliver du skudt med laseren Susan? I kirkestrædet?

- Helle og Sofie, som i dag har feber med pyller for første gang i sit liv

HARH HARH..... Kirkestræde er hermed synonym med "bikiniområdet"

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

ja jeg tør heller ikke det med vok og øjenbryn!!!
det er vigtigt at tænke på at hvis hår er blevet HEVET ud med rødder flere gange i træk, så er det ikke sikkert det kommer igen. det har jeg lært på den hårde måde... mine bryn blir ikke længere så tykke som jeg gerne vil ha... og det var fordi det var så smart engang at de skulle være sååååå tynde. øv øv øv...

derfor vil jeg gerne ha vokset ben, for jeg har mandehår på benene... og det kunne være niiice hvis bare 1/3 af hårene aldrig kom igen!!!!!!

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

derfor vil jeg gerne ha vokset ben, for jeg har mandehår på benene... og det kunne være niiice hvis bare 1/3 af hårene aldrig kom igen!!!!!!

Hvad med at gå i den helt anden grøft...? Ekstensions med matchende farver?

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

ja dt var da helt klart en mulighed!!!! nu har jeg lige fået fjernet det på hovedet.. det kunne jo godt bytte plads... eller på måtten !!!!!

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:
eller på måtten !!!!!

8(8(

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:
eller på måtten !!!!!

8(8(

+o(

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

hihi og det er ikke på måtten.. for den er klaret med epilering.. TOP NICE, så slipper man får røde knopper..

jeg kan huske der var nogen på et tidspunkt der snakkede om at det der weet shower skulle være godt? er det det?

og er der andre end mig der har overskæg..+ total skod at rende rundt med. Jeg får det gerne vokset hos en hudplejeklinik. Men ville høre om der var nogen der havde prøvet at vokse det selv? ved man kan få noget weet til ansigtet.. Men tør sgu ik prøve det.. har bare hørt så meget dårligt om weet i medierne.

Nogen der har nogen gode råd mod en stor grim betændt bums.. sådan en der har levet i næsten 14 dage.. +o(

nå kom med jeres skønhedstip.. gode som dårlige.. :P

Susan

Er nok lidt kedelig, men bruger altså bare en almindelig skraber (Gillette Venus) når det skal være rigtigt fint... Jeg går ikke så meget op i det der med jeg skal glat allesteder...

Betina1978 Laura 010807 - Lillebror 22+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.