uønsket hårvækst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Susan1978

hihi og det er ikke på måtten.. for den er klaret med epilering.. TOP NICE, så slipper man får røde knopper..

jeg kan huske der var nogen på et tidspunkt der snakkede om at det der weet shower skulle være godt? er det det?

og er der andre end mig der har overskæg..+ total skod at rende rundt med. Jeg får det gerne vokset hos en hudplejeklinik. Men ville høre om der var nogen der havde prøvet at vokse det selv? ved man kan få noget weet til ansigtet.. Men tør sgu ik prøve det.. har bare hørt så meget dårligt om weet i medierne.

Nogen der har nogen gode råd mod en stor grim betændt bums.. sådan en der har levet i næsten 14 dage.. +o(

nå kom med jeres skønhedstip.. gode som dårlige.. :P

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Sille

undskyld jeg lige spørger så direkte.. men du har jo selv bragt dte op..;).. men epilerer du forneden...??? Fjerner det alle hårene og er det en ny epileringsmaskine du har?
-sille

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

ok herkommer lidt

bumsen kan klares med tandpasta. smør det på og lad sidde natten over.

og det med veet kan ikke anbefales her fra!! jeg har fået brænd mærker af det på benene( det der shower)
kolv voksen fra veet, rev min hud med af. ig gav mig de vildeste prikker på benene der hvor hårene vokser ud!! sært.. og så tog det slet ikke det hele ordenligt. og oven i hatten så gør det ondt af helvede til. hold kæft jeg råbte og skreg... både da jeg selv prøvede, og da morten gjorde det på mig!!!8(

er der mere du vil vide;):))

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Sille skriver:

undskyld jeg lige spørger så direkte.. men du har jo selv bragt dte op..;).. men epilerer du forneden...??? Fjerner det alle hårene og er det en ny epileringsmaskine du har?
-sille

ja det tænkte jeg også?

Anmeld

12. juni 2008

Susan1978

epileringen får jeg gjort hos hudplejeklinikken..

der kommer en sygeplejerske med sådan en lyspistol..

det hedder vist heller ik epilering.. men kan ikke huske hvad det hedder nu.

det gør røv ondt, men kun i 2 sek. det er som om nogen springer en elastik på en. men jeg kan kun sige det hjælper.. hårene blir sgu væk.. selvfølgelig kommer der nogle nye nogle andre steder... men jeg har aldrig haft så lidt urskov som nu.. hihi. får lavet en udviddet bikinilinie.. altså ikke en brasilien .. griner.. ja ja nu er vi jo ved det..

Det er også dyrt.. men det er bare fantastiske penge givet ud. Jeg ved bare ik noget værre end de der røde knopper der klør og svier og gør ved.. og man skal rende der og klø sig i gemmerne.. :))

karina jeg har skam nærmest rendt rundt med tandpasta hele dagen.. men jeg tager gerne natten med.. hvad gør tandpasta ved dem... jeg forstår det ik helt?

Susan

Anmeld

12. juni 2008

Sille

nåh... okay.. på den måde... jeg ved ik hvad det er, men har simpelthen bare ikke lyst til at ligge og sprede ben sådan et sted.. heller ikke få den vokset.. det må være selv-gjort uanset hvor mange røde knopper jeg slipper for...;)
syns nu heller ikke det klør og svier så galt..;)

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

tandpasta udtørre huden.:D så kom du bare lidt mere på!!

Anmeld

12. juni 2008

Mie A

Jeg bruger veets voks til mine øjenbryn - den er jeg glad for - den er også til uønsket overskæg.

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Mie Albrecht skriver:

Jeg bruger veets voks til mine øjenbryn - den er jeg glad for - den er også til uønsket overskæg.

Og det ser sgu flot ud!!
Jeg tør ikke - er bange for ikke at få det lige. Her sværger jeg til pincetten og ét hår ad gangen. piiing av, piiiing av, piiing av

Marie

Anmeld

13. juni 2008

Helle30

Jeg bruger også pincet med et spejl helt oppe i smasken (hermed mener jeg ansigtet Kalaha).
Tænk hvis man lige fik nuppet hele øjenbrynet med det der veet8(. Så var man jo næsten nød til at fjerne det andet også - med vilje - sådan for symmetriens skyld8(.
Jeg ville ikke have noget imod at prøve sådan en laserkanon på bikinilinien for, som du antyder Susan, så ser det ikke så fikst ud at gå at rode sig dernede som en anden mandsperson.
Jeg har en enkelt gang duppet efter barbering med mandens barbersprit. Det virkede fortræffeligt (da svien lige havde lagt sig) men det holder jo ikke i længden og kan desuden give nogle misforståelser, vil jeg tro.
Hvor bliver du skudt med laseren Susan? I kirkestrædet?

- Helle og Sofie, som i dag har feber med pyller for første gang i sit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.