Ekstra sommerfest 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

Rasmine

birgittemarie skriver:

Weeee fedt, det lader til, at september bliver måneden så 8D Og med Mebach og Linemus på programmet også!! Jubii, jeg glæder mig allerede (L) Håber på en god, lang indian summer så. Hvornår ved du, hvilken weekend, du skal arbejde, Mebach?

Årh...
Kan lige prøve at ringe til dem på mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Mega!!
Og jeg har ikke tænkt mig at skride før det sjove er begynder :)

Men Tyne, festen starter først EFTER Anna og Lotte er væk fra skærmen igen, og så er det jo PUTTETID!!!!!!
;)

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Bah!! :P

Anmeld

14. juni 2008

mor til en del

Jeg vil dælme også gerne med, uha jeg trænger til en mor(som)aften.

Lisbeth.

Anmeld

14. juni 2008

birgittemarie

Weee, fedt Lisbeth 8D Du er velkommen, velkommen, velkommen!!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. juni 2008

Rasmine

PS: måske er det nemmest at I finder en dato for festen, og derefter kan jeg ringe til stedet og sige at jeg [k]ikke[/k] kan arbejde den weekend. Eh... jeg er altså ikke campingtypen, findes der ikke alternative overnatningsmuligheder? :$ Nå for den... Så lige der står holde festen i telt, men vi overnatter vel. Må ikke køre når man har drukket jo, og vi skal vel ha' nogen øller? Jeg vil godt melde mig til at stå for at tage vinen med, hvis folk vil drikke det, så folk må bestille gennem mig. (Lars køber jo til indkøbspriser) Vi kan evt. splejse om sårn nogen 3 ltr. vin? Og CHAMPAGNE, vi skal fanme da have champagne. Det er jo nærmest 1 års jubilæumsfest vi skal holde!

Anmeld

14. juni 2008

birgittemarie

Eh... jeg er altså ikke campingtypen, findes der ikke alternative overnatningsmuligheder?

Harh harh 8D Jo, selvfølgelig gør der det. Alle, der ikke tåler telt er meget velkomne til at sove i vores stue og en særligt udvalgt, kunne naturligvis være dig Mebach, kan sågar få lov at sove på Nova Marias værelse i mormorsengen (H)

God idé at finde en dato, så du kan sige nej og nix til vagt der. Jeg opretter straks en afstemning!

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.