Ekstra sommerfest 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

Grynt

me 2, september stemning her fra

Glææææææder mig allerede 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Rasmine

Jeg kan også godt i sept., dog ikke d. 6.
Skal også arbejde én weekend i september, men ved endnu ikke hvilken, venter på arb.plan fra mit nye praktiksted.

Anmeld

13. juni 2008

birgittemarie

Weeee fedt, det lader til, at september bliver måneden så 8D Og med Mebach og Linemus på programmet også!! Jubii, jeg glæder mig allerede (L) Håber på en god, lang indian summer så. Hvornår ved du, hvilken weekend, du skal arbejde, Mebach?

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

A´ vil da også godt - Trænger til noget spas!! 8D

Anmeld

13. juni 2008

Mikkelmusen

ja hvis der er nogen hernedefra der vil ha mig med så vil jeg også gerne.

Men nu må vi se om jer der kommer d. 21 er helt gak, for så kan det da godt være jeg melder fra :P

Anmeld

13. juni 2008

Marco2

Mikkelmusen skriver:
Men nu må vi se om jer der kommer d. 21 er helt gak, for så kan det da godt være jeg melder fra :P

Det tror jeg roligt du kan regne med at vi ER 8D

AG

Anmeld

13. juni 2008

Lise

I september bliver det uden mig... starter studie OG intensivt 1½ mdr. kursusforløb på job ca 1. sep.

Anmeld

13. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] I september bliver det uden mig... starter studie OG intensivt 1½ mdr. kursusforløb på job ca 1. sep. [/citat] Øv, Lise :'( Hvornår kan du? Man kunne jo måske bare lige lave to fester her, så alle kunne komme med... 8D Og Mikkelmusen og Tynen!! Sikke en spas, vi skal afholde 8D Knus fra Birgitte

Anmeld

13. juni 2008

Lise

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] I september bliver det uden mig... starter studie OG intensivt 1½ mdr. kursusforløb på job ca 1. sep. [/citat] Øv, Lise :'( Hvornår kan du? Man kunne jo måske bare lige lave to fester her, så alle kunne komme med... 8D Og Mikkelmusen og Tynen!! Sikke en spas, vi skal afholde 8D Knus fra Birgitte [/citat] Jeg ved det sgu ikke engang. Nu hvor jeg kun har to-tre timer (én stresset time om morgenen og to trætte om aftenen) dagligt med Simon kan jeg slet ikke overskue at lave planer der ikke inkluderer ham i weekenderne, da det nu er vores tid sammen. Det kommer vel igen, men lige nu har jeg svært ved at overskue det...

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Mega!!
Og jeg har ikke tænkt mig at skride før det sjove er begynder :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.