Hvor mange "snart gravide" var der lige nu på jul07???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2008

Juniors mor

Vi vil gerne have nr 2 nu :D Har dog først lige haft mens for første gang, så det er først nu der reelt kan ske noget -og det må da gerne ske hurtigt (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Astrid P

Jeanette skriver:

Det er alligevel egentligt mange, der går i babytanker igen her :) - det er da vildt fedt. Jeg har hørt en del kommentarer på det sidste om det, at få 2 børn i rap efter hinanden - hold da op, troede ikke folk var så fordomsfulde, men jeg er sgu også en smule naiv somme tider 8D Så super fedt at juligruppen er på babybanen uden fordomme :P

Og jeg som troede jeg var unormal... Jeg synes folk omkring mig har totalt travlt med om jeg da ikke snart skal have en mere, for der må jo da ikke være for stor aldersforskel - så kan de jo ikke have glæde af hinanden!!! Og jeg møder nærmest løftede øjenbryn når jeg så siger at vi end ikke er begyndt at TÆNKE på hvornår der skal komme en mere - der kommer nok til at gå i hvert tilfælde et par år... Det er der satme mange der slet ikke fatter at vi vil udsætte Smilla for!8(

Heldigvis skal man ikke lytte til hvad andre mener og synes, men efter hvad der føles godt og rigtigt for en selv. Så jeg vil nøjes med at glædes på vegne af alle Jer der snart skal gå rundt med smukke, runde maver. Det bliver spændende for os allesammen at følge med i...

KH Astrid - på ingen måde skruk efter at få et barn, men gad på en måde godt at være gravid igen. Er man mærkelig så?

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

nej jeg syntes nu også det er hygge at være gravid, mega, jeg gad også godt. men gad ikke ha et barn mere nu da!!!!!!

Anmeld

12. juni 2008

Sille

Jeg skal i hvert fald ikke have flere unger lige nu... har dog lige været nede og se min nye niece.. nåhhhhh... dejlig lille bebs... men nøj er glad for at det ikke er mig..

Der går nogle år endnu.. de kan sagtens få glæde af hinanden alligevel..

Anmeld

12. juni 2008

Muffinmus

Surprise...vi er jo i gang med nr 2 og da blippen jo desværre ikke blev derinde sidste gang er vi sgu lidt skeptiske nu... men bløder ikke længere og har allieret mig med en røvfuld ÆL teste for at finde ud af hvornår ÆL kommer igen...forhåbentligt inden den næste uge så vi kan komme i gang igen:)

Anmeld

12. juni 2008

Mor-jannie

vi vil havde en mere i det nye år. så af jeg smider pillerne i januar og så ser vi hvad der kommer ud af det:-)

Anmeld

12. juni 2008

Nadi

Ja her er vi også i babytanker og vi er blevet spurgt to gange i dag om hvornår nr 2 kommer og i lørdags blev vi spurgt en gang (det var fordi jeg bad om en sodavand :P)

Men hvis jeg kunne få det som jeg ville, hvilket jeg jo faktisk gjorde med Oliver så bliver nr 2 lavet om et år, og så er der 2 år og ca 9 måneder mellem Oliver og den lille... For mig er det simpelthen det idelle. MEN MEN MEN, jeg vil jo gerne velsignes på samme tispunkt og det kræver en pæn krop til min drømmekjole (C) Så har lidt tænkt på om nr 2 skulle komme i dec, jan, feb og/eller marts, så har jeg da lidt at løbe på :$ ;)

Og vi er begge enige om at det snart sakl være så det er jo bare skønt. Her forleden vendte min mand sig om imod mig i sengen og siger: "Oliver skal snart have en lillebror eller søster" Nårh... Så smelter mit hjerte altså (L) Og så sent som idag tænkte han over navnet Josephine, hvis vi får en datter næste gang! Uha uha...

-Nadia

Anmeld

13. juni 2008

Marco2

Astrid P skriver:
jeg som troede jeg var unormal... Jeg synes folk omkring mig har totalt travlt med om jeg da ikke snart skal have en mere, for der må jo da ikke være for stor aldersforskel - så kan de jo ikke have glæde af hinanden!!! Og jeg møder nærmest løftede øjenbryn når jeg så siger at vi end ikke er begyndt at TÆNKE på hvornår der skal komme en mere - der kommer nok til at gå i hvert tilfælde et par år... Det er der satme mange der slet ikke fatter at vi vil udsætte Smilla for!8(

Heldigvis skal man ikke lytte til hvad andre mener og synes, men efter hvad der føles godt og rigtigt for en selv. Så jeg vil nøjes med at glædes på vegne af alle Jer der snart skal gå rundt med smukke, runde maver. Det bliver spændende for os allesammen at følge med i...

KH Astrid - på ingen måde skruk efter at få et barn, men gad på en måde godt at være gravid igen. Er man mærkelig så?

Sådan har jeg det også!! Er overhovedet ikke så meget som begyndt at overveje nummer to. Eller om der overhovedet skal være en nummer to.
Elsker bare den trold vi har nu så meget, og det er nok for mig.

Så hvis du er mærkelig er jeg det også!

AG - som ikke er skruk!

Anmeld

13. juni 2008

Lise

Marco2 skriver:

Så hvis du er mærkelig er jeg det også!

AG - som ikke er skruk!

Også mig så! Er ikke skruk. Vil rigtig gerne have tre børn, men kan slet ikke overskue at skulle på barsel igen...selvom jeg har haft en fin barsel... Men måske er det bare fordi jeg netop er startet på det job, og til sep skal jeg starte på nyt studie, og allerede nu synes jeg at jeg har skide travlt, og har så lidt tid til Simon, og vil så gerne have uddannelse og karriere og være en masse sammen med Simon...gid man kunne blæse OG have mel i munden. Hvorfor kan Christian ikke være gravid og gå på barsel??? Så ville jeg have masser af børn :P

Tænker at nummer to (For der skal sgu være en næste) skal komme når mit 2. ud af 4 studieår er afsluttet, dvs. om to år... men vi får se hvad der sker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.