Hvor mange "snart gravide" var der lige nu på jul07???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Ny mor

Jeg har mistet overblikket....hvor mange arbejder på/planlægger at blive gravide snart igen ?
Birgitte (nysgerrig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Tut

Hej Birgitte, Vi er blevet enige om at vi vil starte projekt baby nr. 2 til vinter (efter jul), og så tage det stille og roligt. Hvis det lykkedes i første omgang så vil Noah være ca. 2 år og 2-3 mdr. når den lille kommer og det synes jeg er passende. Så nu må vi se :D Jeg glæder mig ihvert fald til det.... Mette Hvad med jer, skal i ikke have en 3'er? :D

Anmeld

12. juni 2008

..

Vi er HELT klar - den næste graviditet vil bliver budt velkommen med kæmpe glæde 8D

Anmeld

12. juni 2008

Tynen

Jeg er blevet enig med mig selv ( ;) ) om at jeg gerne vil starte i sep/okt.
Manden har ikke sagt nej direkte, så det er jo et godt tegn :)

Anmeld

12. juni 2008

Joan ( Smallie )

Jeg har smidt mine piller for nogen måneder siden og er nu gået 2 dage over tid:)) Så håber da på det bliver en lille ny ud af det.:$

Joan

Anmeld

12. juni 2008

Mie A

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har smidt mine piller for nogen måneder siden og er nu gået 2 dage over tid:)) Så håber da på det bliver en lille ny ud af det.:$

Joan

Hvor spændende :) Har du taget en test??

Anmeld

12. juni 2008

Monica

Hej.
Vi har snakket om at starte i behandling igen efter sommerferien, til september tror jeg. Vi var 100 år om at få Gustav (argh, måske ikk lige 100 år, men ihvertfald 3 - de 1½ i behandling...)

Men glæder mig...(L)

Moni

Anmeld

12. juni 2008

Joan ( Smallie )

Mie Albrecht skriver:

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan

Hvor spændende :) Har du taget en test??

Nej har jeg ikke og venter for gjorde det så mange da vi prøvet på at få Niels og hold da op hvor blev jeg skuffet hver gang så jeg venter bare lige så stille og ser hvad der sker. Men er den ikke kommet om en uge så tror jeg da lige jeg vil tage en test;)

Anmeld

12. juni 2008

Kaufie

Her er vi så småt ved at snakke om hvornår vi skal "sætte i gang igen" - sidst fik jeg ikke mens efter at have smidt pillerne, så vi går ud fra det kan gå lige så hurtigt igen denne gang - selvom man jo ikke kan være sikker.

Anmeld

12. juni 2008

Tikki

Det er alligevel egentligt mange, der går i babytanker igen her :) - det er da vildt fedt. Jeg har hørt en del kommentarer på det sidste om det, at få 2 børn i rap efter hinanden - hold da op, troede ikke folk var så fordomsfulde, men jeg er sgu også en smule naiv somme tider 8D Så super fedt at juligruppen er på babybanen uden fordomme :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.