Bayze skriver:
JEG VIL SE FILUCAS BILLEDER - KOM MED DEM!!
Ej, det kender jeg bare så godt! Da jeg lige skulle smide et par billeder ind af lillemanden i går måtte jeg lede med lys og lygte efter ét billede ud af en kvart milliard billeder af mig selv der tålte offentlighedens lys, meeeen forgæves. Ligner sgu ligeså meget fed medisterpølse nu som før fødslen - det er jo ikke ligefrem skønhedssøvn, motion og sunde kostvaner der præger disse dage
Så smed jeg nogen ind af min mad i stedet, som brokkede sig noget, for han ligner altså også lidt noget lidt udskidt noget, ha ha! Han fik bare ikke valget
Synes nu stadig du har lange lækre stænger og tror ikke på det er vinklen der klarer dén
Kender det AAALT for godt, synes allerede jeg ser fed ud i ansigtet og ved at det IKKE bliver bedre foreløbigt!!!!
Jamen stængerne er jeg nu også ganske godt tilfreds med, og heldigvis er det da blevet nemmere at købe laaaaange jeans for det har godt nok været et STORT problem i mange år!!!!
Jaaaa, har set billederne af bettemanden, hold kæft hvor er han DEJLIG!!! Og han ser jo slet ikke nyfødt ud på det første billede! :-) Store, lækre, dejlige dreng:-) Bli'r da totaaaal skruk!!!!!
Fik også læst tråden, men ikke svaret... Ungerne hænger her konstant når jeg sidder her, nu er de dog ude på trampolinen... Jeg sidder og venter på Thomas ringer, han sidder på skadestuen med en flænge på 6 cm i hånden, vi var ved at sætte lysninger op, og så var han riiiigtig sur fordi det drillee og tog en forskærerkniv til hjælp, som lige er blevet slebet på maskine!!! Den smuttede så for ham!!!!
BLOOOOOOD! Jow deeet!!!!! Så naboen legede lige ambulance og kørte ham på skadestuen og der ku han så få beskeden "forventet ventetid: 3 timer"!!!!!!!