"dunken" 21+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Chalala85

Smuk, smuk gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Tina2

Yrsa skriver:

For pokker Tina...hvor er du bare smækker lækker...også med en dunk.. glæder mig til at se dig når I kommer forbi det sydlige..

Knus..

Tak hvor er du sød:-) Det er nu også taget i en ret god vinkel, he he.....  Man behøver jo ikke stå og udstille de lede 10 kg man har taget på, vel?

Jeg glæder mig også bare SÅ meget til at se dig, søde:-)

Kram

Anmeld

14. maj 2010

Tina2

Tanja84 skriver:

Flot, flot mave. Sidder bare helt perfekt

Tak skal du ha:-) Ja den sidder fint nu, men når den synker der midt i 30'er ugerne plejer den at få et "hænge"look.... Så den er pænest inden :-)

Anmeld

14. maj 2010

Tina2

Chalala85 skriver:

Smuk, smuk gravid

Tak skal du ha:-) Dejligt at høre:-)))

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Hold nu op, er du allerede så langt Jeg husker som var det kun for en uge siden du fortalte det...

Og hvor sidder den bare VILDT godt..

Ved i egentlig hvad det bliver? -Ja undskyld mig, hvis der har været indlæg omkring det... eller hvis det er en hemmelighed..

Anmeld

14. maj 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hold nu op, er du allerede så langt Jeg husker som var det kun for en uge siden du fortalte det...

Og hvor sidder den bare VILDT godt..

Ved i egentlig hvad det bliver? -Ja undskyld mig, hvis der har været indlæg omkring det... eller hvis det er en hemmelighed..

Taaak:-) Ja, jeg synes egentlig også det går stærkt:-) Og den vokser temmelig meget lige nu:-)

Vi ved godt hvad det bli'r men som jeg skrev til en længere fremme i tråden så venter jeg lige med at afsløre til efter 3D:-) Så kan der komme billeder også:-)

Hvordan går det med dig? Kan se du er nået termin!!! Har læst AAALT for lidt herinde på det sidste så kan slet ikke følge med... Synes der er 1000 ting og er ungerne hjemme lader de mig ikke sidde her ret længe af gangen

Anmeld

14. maj 2010

Bare mig..

Tina2 skriver:

Taaak:-) Ja, jeg synes egentlig også det går stærkt:-) Og den vokser temmelig meget lige nu:-)

Vi ved godt hvad det bli'r men som jeg skrev til en længere fremme i tråden så venter jeg lige med at afsløre til efter 3D:-) Så kan der komme billeder også:-)

Hvordan går det med dig? Kan se du er nået termin!!! Har læst AAALT for lidt herinde på det sidste så kan slet ikke følge med... Synes der er 1000 ting og er ungerne hjemme lader de mig ikke sidde her ret længe af gangen

Arh sorry, den havde jeg overset! Men glæder mig  til at hører hvad det bliver så

Ja med lidt større børn, har man nok ikke meget tid til at sidde her.. hihi...

Men det går fint... Jeg tror ikke det varer sååå lang tid endnu.. Jeg har meget hårde og onde plukveer, og jeg er begyndt og skulle koncentrerer mig meget når jeg har dem, hvilket jeg har mange gange i løbet af dagen.. - Så nu mangler de bare at komme reglmæssigt..
Jeg har sagt til kæresten, at jeg ikke tror vi skal mange dage over weekenden før der sker noget.. - Hvis vi når over weekenden...

Så her venter vi bare spændt

Anmeld

14. maj 2010

Halbschön

Tina2 skriver:

Her er min mave idag, hvor jeg er 21+5

Smuk smuk mave....

Hold da op, er du allerede så langt henne.. Synes næsten lige nu har skrevet at du var gravid ;-)

Anmeld

14. maj 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Her er min mave idag, hvor jeg er 21+5

Hvor faaa´en er de 10 kg henne din lystløgner!!??

Hold kæft hvor ser du godt ud - jeg vil have de lange slanke stænger

Anmeld

14. maj 2010

Tina2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Arh sorry, den havde jeg overset! Men glæder mig  til at hører hvad det bliver så

Ja med lidt større børn, har man nok ikke meget tid til at sidde her.. hihi...

Men det går fint... Jeg tror ikke det varer sååå lang tid endnu.. Jeg har meget hårde og onde plukveer, og jeg er begyndt og skulle koncentrerer mig meget når jeg har dem, hvilket jeg har mange gange i løbet af dagen.. - Så nu mangler de bare at komme reglmæssigt..
Jeg har sagt til kæresten, at jeg ikke tror vi skal mange dage over weekenden før der sker noget.. - Hvis vi når over weekenden...

Så her venter vi bare spændt

Uhh, det varer jo sikkert ikkelænge så!!!! Nuii hvor spændende!!! Jeg må følge godt med her i weekenden, får dog gæster imorgen, men jeg x'er for du ikke når til mandag uden bebsen i armene!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.