Hvem føder før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

L-Mortil3

Jeg fødte en uge før tid, mine veer begyndte bare Liam blev født præcis 39+0 kl. 12.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Risen

Jeg gør ! (håber jeg) 

Anmeld

13. maj 2010

Anne85

Tja, sårn rent statistisk så gør kvinder det venter tvillinger, unge
mødre, rygere, stressede mødre, mødre med svangerskabsforgiftning osv osv

Modsat jer andre er jeg panisk angst for at føde for tidligt... Tror jeg så for meget i det år jeg var på neonatal afdelingen. Så jeg håber virkelig ikke jeg føder før tid... Håber dog heller ikke på at gå over tid Sårn lige en lille uges tid før termin ville passe mig perfekt

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Tja, sårn rent statistisk så gør kvinder det venter tvillinger, unge
mødre, rygere, stressede mødre, mødre med svangerskabsforgiftning osv osv

Modsat jer andre er jeg panisk angst for at føde for tidligt... Tror jeg så for meget i det år jeg var på neonatal afdelingen. Så jeg håber virkelig ikke jeg føder før tid... Håber dog heller ikke på at gå over tid Sårn lige en lille uges tid før termin ville passe mig perfekt

Jeg vil da helst heller ikke føde mere end 3 uger før termin - men gider slet ikke gå over tid

Anmeld

13. maj 2010

Anne85

Mor til David skriver:

Jeg vil da helst heller ikke føde mere end 3 uger før termin - men gider slet ikke gå over tid

Hi hi nej... Til termin eller lige lidt før. Da jeg var til jordemoder sidst gav hun mig strenge ordrer om at holde mig i RO indtil torsdag i næste uge hvor jeg er i uge 35... Derefter gjorde det ikke noget hvis jeg fødte...
Meeeeen jeg har nu også passet nogle
små skravl på neonatal der var født i uge 35 så jeg vil squ helst gå tiden ud. Er heller ikke klar endnu... Sårn rent praktisk... Synes tiden flyver afsted her anden gang

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Hi hi nej... Til termin eller lige lidt før. Da jeg var til jordemoder sidst gav hun mig strenge ordrer om at holde mig i RO indtil torsdag i næste uge hvor jeg er i uge 35... Derefter gjorde det ikke noget hvis jeg fødte...
Meeeeen jeg har nu også passet nogle
små skravl på neonatal der var født i uge 35 så jeg vil squ helst gå tiden ud. Er heller ikke klar endnu... Sårn rent praktisk... Synes tiden flyver afsted her anden gang

Jeg er klar! - bortset fra barnevogn

Men ja! - tiden går hurtigt denne gang! Er allerede 23+0  - og glæder mig til at se lillebror igen på næste fredag

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

Jeg fødte 5 uger før tid.
Vandet gik en tidlig morgen.

Hun var 2670g og 50cm. så fin størrelse i forhold til de 5 uger for tidligt.

De kunne ikke sige hvorfor.

Anmeld

13. maj 2010

TbCp

TbCp skriver:

Jeg fødte 5 uger før tid.
Vandet gik en tidlig morgen.

Hun var 2670g og 50cm. så fin størrelse i forhold til de 5 uger for tidligt.

De kunne ikke sige hvorfor.

Var dog sygemeldt fra omkring uge 24. pga rigtig mange plukveer og risiko for for tidlig fødsel.

Anmeld

13. maj 2010

Liljesilas

Jeg ønsker nu heller ikke at føde tidliger en 2-3 uger før termin - men det er jo også meget snart

Jeg har idag haft sådan nogle mes. agtige smerter, hvad skyldes det normalt? Jeg plejer at have de dere jag i underlivet pga. hovedet nok presser ned, men er første gang jeg har de here smerter.. 

Anmeld

13. maj 2010

Lulle25

Har født 12 dage, 17 dage og 15 dage inden termin, fik bare veer alle gangene og har så gået en tur alle gangene for at det ikke skulle gå i stå. Så ve støv sendes til dig når baby er færdig bagt

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.