Hvem føder før tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

Liljesilas

Jer der fødte før tid, fik i bare veer/vandet gik, eller var babyen meget stor, så de satte jeres fødsel igang før tid eller hvad???

Jeg vil nemlig meget gerne føde en uge eller to før tid, da mine to eksamer ligger som de gør  Min jordmoder siger det er helt ok jeg går på trapper, dyrker masser af sex og går lange ture, for at sætte den igang efter uge 37 (men der er jo ingen beviser for det virker.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mayapigen skriver:

Jer der fødte før tid, fik i bare veer/vandet gik, eller var babyen meget stor, så de satte jeres fødsel igang før tid eller hvad???

Jeg vil nemlig meget gerne føde en uge eller to før tid, da mine to eksamer ligger som de gør  Min jordmoder siger det er helt ok jeg går på trapper, dyrker masser af sex og går lange ture, for at sætte den igang efter uge 37 (men der er jo ingen beviser for det virker.)

mit tæller nok ikke helt for jeg fik pks 8 dage før tid

Fik dog at vide jeg var på vej i fødsel selv, men hvornår det evt. var blevet til noget vides jo ikke

Anmeld

13. maj 2010

forår

Hej

Jeg fødte 36+6 hvor vandet gik.

Der var ikke noget igennem graviditeten som tydede på at jeg ville føde før tid.

mvh Dea

Anmeld

13. maj 2010

LinLin

Jeg fødte 15 dage før tid - vandet gik. Havde ingen "symptomer" på at fødslen var på vej... (håber det bliver noget lignende denne gang! )

Anmeld

13. maj 2010

Koen.

Fik veer da jeg var 38 +6 og fødte 39 + 1 Blev ikke sat i gang eller noget, det skete bare.. Prinsessen vejede 3050g og 51 cm. lang, så ikke engang fordi hun var stor eller noget

Anmeld

13. maj 2010

Liljesilas

Det er dejligt at vide at der er flere der føder før tid, uden nogen særlig grund. Så er muligheden der også for mig. Min baby vejer 2400 g. i uge 34+3, så håber han er klar i uge 37/38

Anmeld

13. maj 2010

Mette-Marie

Jeg fødte sidste gang 37+0 (3614 gr/53 cm). Der var ingen tegn på at fødslen var tæt på.

Kh

Mette 36+4

Anmeld

13. maj 2010

Lise

Jeg fødte min første 38+3. Jeg blødte on/off fra ca uge 25 og havde fået af vide at han lå klar til fødsel allerede i uge 32, og måtte derfor ingenting frem til uge 36+0 (læste til eksamen på ryggen). Tror det hele bundede i stress (havde fem eksamener, bachelorprojekt, en lejlighed til salg med tusinde fremvisninger konstant og skulle finde nyt hus - på samme tid ). Det hele lagde sig dog da eksamener og flytning var overstået, og et par uger senere gik vandet til min store overraskelse pludseligt  Kan af gode grunde ikke sige noget om jeg ville have født der alligevel hvis jeg ikke havde stresset, men han kom ud fin og færdig (samme mål som sin lillebror der kom 40+0).

Anmeld

13. maj 2010

B&J

vandet gik og 3 dage efter fødte jeg.... han ville ikke ud ihihihi

fødte 9dage før tid...

Anmeld

13. maj 2010

NinaNymannMadsen

fødte i 38+1, vandet gik om natten. havde ingen tegn på det op til, have plukveer som jeg havde haft mange gange før så. var da nede i byen og ude og besøge nogen dagen før jeg fødte. veerne kom først 10 minutter efter vandet var gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.