Hej tøser,
hvor er det vildt der alligevel er så mange af jer der har taget jer tid til at læse mine tanker og faktisk har svaret lige så tankefuldt.
Jeg er som sådan ikke nede i kulkælderen eller har krise eller noget, men fik lige et anfald af diverse tanker, og i kender det jo nok godt at det går altså bare meget bedre når man får skrevet det ned.
jeg er nu heller ik sikker på det har noget med at man blir 30 eller 40, men bare det at man lige bremser op og ser tilbage på ens liv og lidt fremad - for hvad er det man vil med sit liv? og hvad har man brugt tid og kræfter på som man helt sikkert ikke gider bruge tid på mere.
Mette jeg har faktisk overvejet at tale med en coach, gad godt sådan en der kunne trække en lidt i den rigtige retning mht mad og motion. og mht at være bedre til at sige fra og kun gøre de ting man magter og har lyst til. Men jeg ved at sådan nogle coach ikke hænger på træerne og de koster spidsen af en jetjæger.
:)):)) fjollerier i sengen blir det ikke til sådan lige pt, for kæresten er også sløj og går i seng når han kommer fra arbejde.. så det må vente..
jeg kan sige jer en ting.
i morgen skal jeg med arbejdet på strategi seminar og jeg glæder mig så meget til at komme væk fra mit hjem.. opgaverne vi skal lave ku jeg godt undvære, men vi skal have god mad og vi skal feste om aftenen.. det blir sjoooooooovvvv...
og jeg skal ikke have et pyldret barn hængende på mig og jeg skal ikke skælde ud på ea fordi hun ik kan lade sig lillebror være og jeg skal ikke op midt om natten fordi den ene eller anden ikke vil sove....
jubiiiiiiiiii
Susan som vil gå ud og plukke øjenbryn ellers blir jeg forvekslet med muhammeds kone..
Anmeld