jeg er en ondskabsfuld, og virkelig dårlig mor...fordi:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2008

Rasmine

Synes da at dit ord KÆMPE er en smule nedladende.
Desuden plejer Sloggi godt at kunne svare for sig selv???
Det var det samme med dit svar, da jeg spurgte Line om hun kendte én jeg kender. Det er jo en lille Verden, så hvorfor skulle hun ikke kende hende måske.
Og NEJ, det er ikke mens, jeg er jo gravid, remember?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Synes da at dit ord KÆMPE er en smule nedladende. Desuden plejer Sloggi godt at kunne svare for sig selv??? Det var det samme med dit svar, da jeg spurgte Line om hun kendte én jeg kender. Det er jo en lille Verden, så hvorfor skulle hun ikke kende hende måske. Og NEJ, det er ikke mens, jeg er jo gravid, remember?[/citat] undskyld!!!:'( det var altså ikke ment sådan. skal nok prøve at lade vær med at blande mig i dine spørgsmål

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Jamen Kalaha, sådan skal det heller ikke forståes.
Synes bare din tone har været lige grov nok overfor mine indlæg.
Herregud, hvis du ikke lukkede alt dit lort ud, som du plejer, ville her nok være en ANELSE kedeligt. RET kedeligt faktisk.
I like U, U know, men du skal fanme ikke kalde Rasmus en KÆMPE, han ER stor, men det er vel ikke min skyld!

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Herregud, hvis du ikke lukkede alt dit lort ud, som du plejer, ville her nok være en ANELSE kedeligt. RET kedeligt faktisk.
I like U, U know, men du skal fanme ikke kalde Rasmus en KÆMPE, han ER stor, men det er vel ikke min skyld!

nej det er vel farens skyld, og jeg kaldte ham kun kæmpe fordi han er så stor i forhold til tif....
jeg mener det virkelig, jeg ved sgu ikke hvad jeg tør skrive mer nu, fik en hel klump i halsen og er ved at tude. jeg mener på ingen måder noget ondt med det jeg skriver.... det er selvfølgelig heller ikke nemt at se når jeg ingen smileys bruger.
jeg har overhovedet ikke villet være grov over for dig, men du plejer selv at være sådan så jeg troede du ku ta det!(?):$
nu går jeg i bad....

Anmeld

12. juni 2008

Loggidut

HEY JEG VIL FANDME HAVE RO I MIT INDLÆG! FIND JERES EGET INDLÆG AT SKÆNDES I....lol...skøger...

ja det var så højstol jeg mente...lol...nej den skråstol er da vist reddet forbi for lang tid siden...

og jeg binder min hvalp-.....ja jeg gør...så kan faderen grynte alt det han vil...han er sgu ikke for flink til at være den der sidder ved siden af og fodre...så det er mig der slåsser for hun ikke falder.!

men i to...opret en vi skal fandme skælde ud kanal...så er jeg med der på...for jeg kunne skælde ud i lange baner...og mædde (lol, fedt navn) hu´sk nu du er nærtagen og øm for tiden....og kalaha har humor...så man kan brække sig af grin...så tune lige ind på samme kanal...ik?

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Det var sgu da det jeg tænkte, SLoggi.
Undrede mig over du skrev skråstol, men fordi Tif er så lille kan det j:Po godt ske hun sad og hyggede sig i den jo!

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

nej det er vel farens skyld, og jeg kaldte ham kun kæmpe fordi han er så stor i forhold til tif....
jeg mener det virkelig, jeg ved sgu ikke hvad jeg tør skrive mer nu, fik en hel klump i halsen og er ved at tude. jeg mener på ingen måder noget ondt med det jeg skriver.... det er selvfølgelig heller ikke nemt at se når jeg ingen smileys bruger.
jeg har overhovedet ikke villet være grov over for dig, men du plejer selv at være sådan så jeg troede du ku ta det!(?):$
nu går jeg i bad....

HALLO KALAHA!
Du skal sgu da ikke tude. Er det ikke nok jeg tudede igår, over min stressede depressive tilstand?
Måske derfor jeg er så fåking nærtagende!
Og JO, selvfølgelig kan jeg tage det, men som du selv skriver, manglede der nok lige en smiley!
Nu er den skid vist slået!
Sorry Sloggi, at vi skændes i dit indlæg.
Kalaha, vi må lige ringe hinanden op en anden gang hvis der er nogen kameler der skal sluges!
No hard feelings?
(L)

Anmeld

12. juni 2008

Loggidut

det er gas bacon...kun gas...og du skal fandme sluge det....ihvertfald når jeg siger slug!

så kan du lær det.

og nu helt alvorligt: har du det ikke lidt bedre i dag, eller er det stadig røvtur?

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] det er gas bacon...kun gas...[rød]og du skal fandme sluge det....ihvertfald når jeg siger slug![/rød] så kan du lær det. og nu helt alvorligt: har du det ikke lidt bedre i dag, eller er det stadig røvtur?[/citat] +o( Jo, har det lidt bedre-Tak, men er stadig irriteret over det. Og stress kan man vel ikke sårn lige smide fra sig. Det sidder vel i kroppen? Der er mange faktorer som spiller ind, vi skal snart have en ejendomsmægler ud at se huset, for at sælge. DET stresser a h til, der følger jo mange ting derefter. Ungerne skal flytte BH osv. :'(

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

jamen ved du hvad mædde. jeg skal lige prøve det der med flere smileys så vi undgår det her rod....
så ingen kameler der skal sluges den her gang!!(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.