jeg er en ondskabsfuld, og virkelig dårlig mor...fordi:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Loggidut

jeg har bundet min datter fast til stolen i dag...altså hendes høje stol...

og michael kiggede helt skummelt på mig...

ja historien er jo den med hun vipper, og stolen skubber sig rundt, når hun banker frem og tilbage i den.

jeg har brokket mig før, og fik en masse gode råd, men intet hjælper...skæld ud, holde stolen, sende hende fra bordet...intet hjælper!

i dag var så prikken over iét, for mine svigerforældre var her...og ren rutine liggerjeg skråstolen ned, så hun kunne gynge i den...alt i mens jeg sladre med svigermekanikken...og pludselig så jeg ud af øjenkrogen at hun vippede...dooooh, jeg havde selv lagt den ned, men for mig så det altså i farten ud som om hun faldte...og jeg lyver ikke når jeg siger, jeg nær sked i mine bukser, og hjertet sad helt der oppe hvor jeg kunne smage det i munden!

så da vi skulle have aftensmad...ja så fandt jeg et bælte...ned under hendes arme..og ind gennem hullerne bag på...ja jeg er ond, jeg ved det, men for fanden...en dag vælter hun...

så kunne hun sidde der og brokke sig voldsomt...men altså...hun væltede da ikke.

lol...mon børne-politiet kommer og henter mig nu?

altså...det er ikke værere end at binde hende fast i barnevognen, er det?

aj michael gloede olmt på mig :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Nadi

Børne-politiet kommer med udrykning og blå blink ;) Det var måske dem jeg så tidliger idag de var på vej nord på!!!

Ej du tænker jo bare på hendes velvære og jeg synes ikke du er en ondskabsfuld og virkelig dårlig mor fordi: du tænker på din datter og du vil hellere "spænde" hende fast end at hun vælter og slå sig.

-Nadia

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

haaaaaaaaaaaaaaaaaarh for helvede sloggi, sked du rigtigt i bukserne???????? hold kæft jeg tuder af grin nu!!!!:)):)):))

hold nu kæft med det piverri! gu kan der da ikke ske en skid ved du sætter hende fast med et bælte. det er jo ligesom en sele. det kan man jo købe til stolene mener jeg. så hvorfor skulle du ikke kunne gøre som du gjorde!!

bind tøsen og fodr hende:P;):D

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

naaaa jeg sked ikke helt, det var bare lige en brumbasse på vej ud og hilse på! 8D

og hvor pokker kan de købes...jeg vil ha...vil jeg...for det ser lidt voldsomt ud at mor lige finder bæltet frem...lol...

og så sidder hun der som i spændetrøje...altså...jeg kan da godt forstå det harmefulde blik som mich gav mig, men han gider da heller ikke sidde og brøle højt hele tiden

Anmeld

11. juni 2008

Tikki

eeejjj hvad er det dog du gør...sikke en mor, du er ;):D

Ved du hvad - jeg er ligeså slem......jeg binder Iza som en russisk baby, når hun skal sove i barnevognen. Hun sparker dynen af og roder rundt og holder sig selv vågen. Så jeg binder en stofble rundt om hende, madrassen og dynen, så hun ligger godt fast og vupti, så sover hun........men folk glor noget, når jeg kommer der med min meget fastbundne baby 8D

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Skråstol?????
Bruger I stadig den???

Anmeld

12. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg forstår dig godt... Min bror og svigerinde spænder også deres datter fast, hun rejser sig i deres højstol...

Betina1978

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Skråstol?????
Bruger I stadig den???

ja bare fordi din KÆMPE ikke kan være i sådan en mere, så kan det jo godt være at det bette nips til tif gider. hun kravler jo ingen steder, så er det nok hygge nok at ligge der

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

Skråstol?????
Bruger I stadig den???

ja bare fordi din KÆMPE ikke kan være i sådan en mere, så kan det jo godt være at det bette nips til tif gider. hun kravler jo ingen steder, så er det nok hygge nok at ligge der

For satan da, du er godt nok i godt humør idag, hva!!!
Tænk lige over HVAD du skriver, og i hvilken tone du skriver det i fremover, tak!

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

Skråstol?????
Bruger I stadig den???

For satan da, du er godt nok i godt humør idag, hva!!!
Tænk lige over HVAD du skriver, og i hvilken tone du skriver det i fremover, tak!

nå ja mædde har man mens?? ka du ikke ta det??
jeg har vel ikke skrevet det i anderledes tone end dig ha jeg??(?)
jeg er altså ikke i dårligt humør hvis det er det du tror!(?) er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.