Hvor mange giver stadig flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

Loggidut

jeg bliver ved indtil jeg kan mærke tif ikke gider mere, at hun snart bliver et...er jo lige meget...mange ammer til ungerne er 1½ eller mere...så jeg cutter kun natflasken, men ikke dem om dagen...og har faktisk tænkt mig at give min sp besked om det på mandag, for der kommer hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

heaven

hrum..... Lasse får kun vælling inden putning kl havl 8 nu... sommetider får han også kl 23, hvis han vågner og er sulten.... hrum.... jeg ved sgu heller ikke lige om jeg er helt garderet med det der mælkeprodukt... han får mælk i sin havregrød, mælk i kop til hovedmåltiderne, youghurt om eftermidddagen, ost og smør.... så mon ikke det går... og er det ikke noget med at nu de er over 9 mdr, så er det "kun" 500 ml de skal have....

Jannie

Anmeld

12. juni 2008

Astrid P

Marco2 skriver:

Giver stadig flaske til natten. Og ofte også én enten eftermiddag eller morgen. Aner ikke hvordan jeg skal få 700 ml mælkeprodukt i hende hvis ikke hun får de flasker. Og hun æææælsker dem!

Og har ikke noget problem med at give dem...

Samme her!

Anmeld

12. juni 2008

Sille

vi giver flaske 1 gang om dagen og 1 gang til natten.. jeg regner med at den flaske hun får om dagen skal skæres væk når hun bliver et år.. aften-flasken bliver jeg ved med til hun er MAX 1½ år.. men har ikke tænkt mig at fjerne den nu...

men marco og astrid.. det er da kun 500 ml mælkeprodukt nu hvor de er over 9 mdr...

-sille

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Rasmus får stadig ca. 220 vælle om aftenen.
Tror det er ritualet omkring flasken, -altså at han lige gearer lidt ned.
+ at han lige bliver ekstra mæt til natten.
Vi bliver ved med at give ham natflasken til han ikke gider den selv mere.

Anmeld

12. juni 2008

birgittemarie

Den flaskehistorie har jeg også gået og haft lidt dårlig samvittighed over, for her får hun også stadig flaske morgen og aften. Men nu er jeg glad og lykkelig igen, endnu engang reddet af alle jer andre, der også stadig giver flasker og er mere eller mindre ligeglade med det! Fedt 8D

Kh Birgitte

Anmeld

12. juni 2008

Muffinmus

Vælling til natten og han elsker den:)

Anmeld

12. juni 2008

MrsMartens

Giver vælling om aftenen, og ammer en masse i løbet af dagen!!
Men tager ikke vællingen fra ham før han er ca. 1½. Sarah var samme alder! Min veninde har en på 3, hun er lige stoppet med sin nat flaske!!

Og Trine, hvem er de kolge?? Kender de din datter, og hendes sind?? Ved de hvordan hun er om aftenen, eller hvormeget hun spiser til aften???
DU er hendes Mor, DU ved hvad der er bedst for dit barn!!! Stol på din intuition, den er god nok!!!
(H)

Anmeld

13. juni 2008

birgittemarie

Vælling til natten og han elsker den

åårh Maria, sikke et dejligt billede af jer to (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.