Hvor mange giver stadig flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Tynen

Tja, som de kloge siger burde de jo ikke få den efter de er blevet 1 år og bla bla, men jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle bøvle endnu mere med putteriet end vi gør i forvejen.

Desuden spiser hun stadig ikke vildt meget om aftenen så vil gerne være sikker på at hun er mæt til natten.

En anden ting er jo at der er sket så meget for hende lige nu og hun er stadig påvirket af det DP-start, så vil helst ikke give hende flere ændringer nu.

Hvor mange giver stadig flaske og hvor længe har I tænkt jer at gøre det?

Jeg når vist ikke at tage den fra hende inden de ca. 14 dage der er til hendes fødselsdag :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

vi giver morgen og inden godnat. det går fint! stopper nok på morgen flasken snart, men aften er go inden sovetid.
har ingen ide om hvornår vi slutter(?)
om han er et år eller 1½ det er jeg ligeglad med bare han har det godt!(L)

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Jeg giver vælling om aftenen og det er den eneste flaske han fr, og hvor lang tid han får den enenu det vides ikke lige. Så længe han er SÅ besværlig at få til at sove som han er så bliver jeg ved!

Havde nemlig også lidt det der med at når han blev et år så skulle den væk. Men man har vel et standpunkt til man tager et nyt ikke ;) :$

-Nadia

Anmeld

11. juni 2008

Tynen

Jeps den er altid god :)

Og ja, hvis så bare ungen i det mindste ville falde i søvn uden bøvl, så var det jo en helt anden sag.

Men nej! Jeg vil simpelthen ikke ændre mere på putteritualet lige nu for at nå det til hendes fødselsdag - Så hellere brænde en kirke!

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ja brænd da en kirke!! knold!!!!

du behøver sgu heler ikke lave om på noget nu da!!! det kan da være skide ligemeget hvad andre folk siger! hallo, i har det bedst sådan og tror da også det er godt nok for stella at det hele ikke ramler sammen på en gang!

Anmeld

11. juni 2008

Nadi

Ja Trine, knold!!!!

;)

Anmeld

11. juni 2008

Plysbjørnen

Det eneste jeg bruger sutteflasken til er når hun skal have vand om natten eller hvis vi er ude og køre bil...

Til natten får hun en portion havregrød m æbler...

Betina1978

Anmeld

11. juni 2008

Tynen

Skøger 8D

Anmeld

11. juni 2008

Lise

Her gives der stadig falde-i-søvn flaske. Ved ikke hvor lang tid endnu. Tænkte når han blev et år - men det gør han jo snart 8(

Tror jeg trapper den ned så den bliver tyndere og tyndere...han spiser fint aftensmad kort inden sengetid, så han har jo ikke brug for den... men han falder dejligt til ro af den :)

Anmeld

11. juni 2008

Marco2

Giver stadig flaske til natten. Og ofte også én enten eftermiddag eller morgen. Aner ikke hvordan jeg skal få 700 ml mælkeprodukt i hende hvis ikke hun får de flasker. Og hun æææælsker dem!

Og har ikke noget problem med at give dem...

AG - som vil i seng inden turen går til Kalaha...;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.