Mavsen med Clara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

Ja, er nu sikker på at vi nok skal få god behandling alligevel, men det der med frit sygehusvalg holder ikke rigtig vel..!?

Nope det gør det vist ikke .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Diana...

Hold da op du ser jo brand godt ud. Og jeg er VILD med navnet Clara. 

Anmeld

12. maj 2010

AWO

Hvor er du bare lækker!

Og sikke en fin mave, du har efterhånden - skidt med de strækmærker!

Anmeld

12. maj 2010

Mettemus

Ih... så møglækker du da er!! Pyt med strækmærker når man ser sådan ud! Ja, og maven er også fin

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

okay.. det er altid noget det er i eget hjem, så føler man sig måske lidt mere tryg og selvsikker.. Det skal nok blive godt.. Husk at smide lille billedspam herind ikke ? .. 

Ja det er helt utroligt som kroppen går igennem en forvandling så stor på så kort tid.. Har også synes det er helt vildt grænseoverskridende.. 

Ja så endte det sgu alligevel med, at jeg kom til at stå splitterbar  TOTALT grænseoverskridende men også sjovt. Der går nok lidt tid før jeg får billederne men jeg fik min veninde til at tage et billede med mit eget kamera i en pause og det har jeg smidt på Baby.dk under Maven uge 39.

Anmeld

13. maj 2010

mamalicious

Smuk smuk smuk....... med smuk på !!!!!!

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Anke skriver:

Hvor er du bare lækker!

Og sikke en fin mave, du har efterhånden - skidt med de strækmærker!

Tak smukke ! Ja det er noget skidt med de strækmærker .. Kan godt klare et par kilo ekstra og lidt hængebryster, men strækmærker er da bare for irriterende.. 

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Mettemus skriver:

Ih... så møglækker du da er!! Pyt med strækmærker når man ser sådan ud! Ja, og maven er også fin

Orh tak søde! Du er sku så sød ! 

Anmeld

13. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Ja så endte det sgu alligevel med, at jeg kom til at stå splitterbar  TOTALT grænseoverskridende men også sjovt. Der går nok lidt tid før jeg får billederne men jeg fik min veninde til at tage et billede med mit eget kamera i en pause og det har jeg smidt på Baby.dk under Maven uge 39.

Ih spændende spændende ! skal ind og stirre nu så  

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

Risen skriver:

Orh tak søde! Du er sku så sød ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.