Mavsen med Clara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Risen

eliasogmor skriver:

ihh hvor er du smuk...

Arh tusinde tak ! Det var sødt sagt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

CamillaSoefelt

Hvor ser du godt ud smukke..;0) .

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

Iiiihhhh hvor er du smuk  Sikke da en flot kjole...

Tusinde tak søde.. Den er faktisk bare fra H&M .. 

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Ja det er bare træls, men mon ikke de bliver lidt pænere når vi har født vores basser ! 

Altså jeg har faktisk ikke fået nogle nye strækmærker (endnu!!).. Håber heller ikke de kommer.. Jeg genbruger fra sidst.. haha.. Men jo, de bliver pænere når baby er kommet ud.. Og maven er faldet på plads..

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

Altså jeg har faktisk ikke fået nogle nye strækmærker (endnu!!).. Håber heller ikke de kommer.. Jeg genbruger fra sidst.. haha.. Men jo, de bliver pænere når baby er kommet ud.. Og maven er faldet på plads..

Dejligt med genbrug

Ja og er du da helt vimmer hvor jeg glæder mig til at se kroppen blive lidt mindre igen, men samtidig er jeg faktisk også begyndt at holde af at have et lille ekstra bord at spise slik og andet godt fra når man sidder i sofaen.. thihi... 

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Dejligt med genbrug

Ja og er du da helt vimmer hvor jeg glæder mig til at se kroppen blive lidt mindre igen, men samtidig er jeg faktisk også begyndt at holde af at have et lille ekstra bord at spise slik og andet godt fra når man sidder i sofaen.. thihi... 

haha.. Ja, det er skønt med et ekstra bord.. Det kommer jeg også til at savne! Men bortset fra det glæder jeg mig SÅ meget til at få min krop igen og komme i gang med at træne!

Hvor skal du egentlig føde?

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

haha.. Ja, det er skønt med et ekstra bord.. Det kommer jeg også til at savne! Men bortset fra det glæder jeg mig SÅ meget til at få min krop igen og komme i gang med at træne!

Hvor skal du egentlig føde?

Ja sådan har jeg det også!

Skal føde på Hvidovre.. Hvad med dig?

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Ja sådan har jeg det også!

Skal føde på Hvidovre.. Hvad med dig?

Jeg ville også gerne på hvidovre, men der var ikke plads på det tidspunkt.. Så jeg skal føde på Herlev, som jeg også er ganske godt tilfreds med, men hvidovre er bare tættere på!

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

Jeg ville også gerne på hvidovre, men der var ikke plads på det tidspunkt.. Så jeg skal føde på Herlev, som jeg også er ganske godt tilfreds med, men hvidovre er bare tættere på!

Tja, sådan er det jo bare desværre nogle gange.. Havde også selv set mig lun på riget , men min læge sagde at det mest var tvillingefødseler og fødsel med komplikationer så chancerne var små for mig.. lidt øv.. 

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Tja, sådan er det jo bare desværre nogle gange.. Havde også selv set mig lun på riget , men min læge sagde at det mest var tvillingefødseler og fødsel med komplikationer så chancerne var små for mig.. lidt øv.. 

Ja, er nu sikker på at vi nok skal få god behandling alligevel, men det der med frit sygehusvalg holder ikke rigtig vel..!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.