Mavsen med Clara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

otlitrom

Arh hvor er du sød! Kan garantere dig for der ikke er meget overskudsmor over mig lige nu her i jogging bukser og grimt hår

Nej, men så ligner du mig. Jeg sidder også i kærestens sweatshirt og hygger mig. Jeg er dog ikke med rogn, men syg!

Hvordan laver man de tricks med et glattejern? det ser super fedt ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Arh tusinde tak ! Det varmer virkelig!.. 

Hvor spændende , er det i eget hjem eller?.. Og hvor nøgen skal du så være ? hehehe! 

synes selv det var vildt grænseoverskridende at få taget nøgen billeder og det var endda min kære mor som tog dem, men da vi kom i gang var det bare super sjovt at lege model for 1 dag Du kan godt glæde dig! 

Ja det er herhjemme....jeg kommer ikke til at stå helt bar, men i undertøj og så noget gennemsigtigt stof. Er ret spændt på det, men det er jo min ven, såe  Heldigvis kommer hans kæreste, min veninde, med og da hun også skal med til fødslen så får hun et preview af hvordan jeg ser ud (næsten) uden tøj. Men jeg er megagenert omkring min gravide krop, som jo har ændret sig noget, så det er ret grænseoverskridende

Anmeld

12. maj 2010

Risen

kitty skriver:

Nej, men så ligner du mig. Jeg sidder også i kærestens sweatshirt og hygger mig. Jeg er dog ikke med rogn, men syg!

Hvordan laver man de tricks med et glattejern? det ser super fedt ud!!

Det skal man også have lov til en gang imellem.. Især på sådan en møg regnvejrs dag.. Ville ønske jeg også kunne tage kærestens trøje på, men kan er efterhånden træt af mælkepletterne.. hahah .. 

Jamen det er lidt svært at forklarer men ved der ligger nogle super gode videoer på nettet hvor man får sådan en manual til at gøre det.. De bliver bare så flotte af at gøre det på den måde istedet for et almindeligt krøllejern.. 

Anmeld

12. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Ja det er herhjemme....jeg kommer ikke til at stå helt bar, men i undertøj og så noget gennemsigtigt stof. Er ret spændt på det, men det er jo min ven, såe  Heldigvis kommer hans kæreste, min veninde, med og da hun også skal med til fødslen så får hun et preview af hvordan jeg ser ud (næsten) uden tøj. Men jeg er megagenert omkring min gravide krop, som jo har ændret sig noget, så det er ret grænseoverskridende

okay.. det er altid noget det er i eget hjem, så føler man sig måske lidt mere tryg og selvsikker.. Det skal nok blive godt.. Husk at smide lille billedspam herind ikke ? .. 

Ja det er helt utroligt som kroppen går igennem en forvandling så stor på så kort tid.. Har også synes det er helt vildt grænseoverskridende.. 

Anmeld

12. maj 2010

otlitrom

Risen skriver:

Det skal man også have lov til en gang imellem.. Især på sådan en møg regnvejrs dag.. Ville ønske jeg også kunne tage kærestens trøje på, men kan er efterhånden træt af mælkepletterne.. hahah .. 

Jamen det er lidt svært at forklarer men ved der ligger nogle super gode videoer på nettet hvor man får sådan en manual til at gøre det.. De bliver bare så flotte af at gøre det på den måde istedet for et almindeligt krøllejern.. 

Ja, det ser super godt ud! Jeg har nogle curler fra matas, der er ligesom ståltråd, så de kan bøjes. De er også ret smarte! Men det er ikke altid resultatet er lige godt. Nu har jeg så også klippet det meste af mit lange hår af, men der er stadig lidt tilbage at lege med

Hehe.. Mælkepletter.. Det kan jeg godt se han ikke er så begejstret for Her bliver det nok næmere tomatpletter, når jeg har fået lavet milli og pasta til mig selv

Anmeld

12. maj 2010

elluL

Hvor ser du bare flot ud, og super flot mave

Kram Louise 38+4

Anmeld

12. maj 2010

Risen

kitty skriver:

Ja, det ser super godt ud! Jeg har nogle curler fra matas, der er ligesom ståltråd, så de kan bøjes. De er også ret smarte! Men det er ikke altid resultatet er lige godt. Nu har jeg så også klippet det meste af mit lange hår af, men der er stadig lidt tilbage at lege med

Hehe.. Mælkepletter.. Det kan jeg godt se han ikke er så begejstret for Her bliver det nok næmere tomatpletter, når jeg har fået lavet milli og pasta til mig selv

Nej det er ikke altid lige nemt med det hår og hårdimser.. Fandt lige denne http://woman.dk/article/28998 .. Der står lidt om hvordan og hvorledes..  

Hehe lidt tomatsovs er også super lækkert .. Krydser fingre for der snart kommer lidt irriterende mælkepletter i stedet ! 

Anmeld

12. maj 2010

eliasogmor

Risen skriver:

Er altså lidt stadset op da vi skulle til noget fødselsdags tamtam og kun liiiige huskede at tage dem inde vi skulle ud af døren.. plejer også at tage dem uden trøje , men vær i bare glad for at der er tøj med denne gang og er blevet bombarderet med strækmærker ! ..

Knus

ihh hvor er du smuk...

Anmeld

12. maj 2010

Kruse90

waw en stang lækker kommende moarr

Anmeld

12. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

Er altså lidt stadset op da vi skulle til noget fødselsdags tamtam og kun liiiige huskede at tage dem inde vi skulle ud af døren.. plejer også at tage dem uden trøje , men vær i bare glad for at der er tøj med denne gang og er blevet bombarderet med strækmærker ! ..

Knus

Iiiihhhh hvor er du smuk  Sikke da en flot kjole...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.