som I har?
Sad lige og læste den tråd med dem der vælger at få børn meget tæt på hinanden...(under 2½ år synes jeg er MEGET tæt) og jeg kan personligt ikke forstå det og ville aldrig gøre det.
Men kunne godt tænke mig at høre jeres tanker og overvejelser eller omstændigheder der har gjort jeres børn kom med den aldersforskel de kom.
Jeg har tre unger og der er 5½ år mellem de to store og 3år og 3 mdr. mellem de to små....den store har ikke samme far som de små så derfor gik der de år og de to små var det et helt bevidst valg. De har alle tre meget glæde af hinanden og giver hinanden meget og især, tror jeg...fordi der er lidt forskel i alder, at de så er på forskellige stadier og lærer af hinanden..
Jeg har selv to søstre og den ene er 2½ år yngre end mig og den anden 10 år yngre...det er den yngste jeg er tættest på og har meget kontakt med...vi går endda i klasse samme på seminariet...super hyggeligt. Da hun blev født var jeg så lykkelig...kæmpe gave med en så lillesøs da jeg var 10 år..
Jeg tror så heller ikke på den med at børn får mere glæde af hinanden fordi de er født tæt på hinanden(hvilket jeg tit hører som grunden til at få børn med lille forskel)...det handler om temperament og personlighed...det er min mening og mine erfaringer..
Men hvilke tanker har I gjort jer..?
Anmeld