Bayze!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Sikke en dejlig beskrivelse...tak for den, oven på alle de sindsoprivende beskrivelser af "den anden side" af moderskabet

(må dog indrøme, at jeg er en "anelse" betænkelig ved den kommende alenetilværelse med baby )

Til både dig og KaMa vil jeg sige: Bare rolig - det er rigtigt hvad de siger - det BLIVER lettere dag for dag!!!

I nat fik jeg 7 timers næsten sammenhængende søvn, mens kæresten tog over.

I formiddag pakkede jeg lillemanden i barnevognen på KUN 25 minutter og gik en tur med en veninde og en latte til posthuset og derefter en tur i Magasin - uden problemer. Den største krise opstod på 4.sal - børnetøj - hvor han pludselig sender en gylpestråle 10 cm op i luften og ned i øjnene på sig selv. Jeg slog voksien til side for at tørre ham og så stod der ellers en stråle af projektil-gylp helt ned i fodenden på vognen    Vupti - så havde mor ham oppe af vognen og fik ham og voksien tørret af - han nåede slet ikke så meget som et klynk. Min lille skat sagde ingenting men lå bare og kiggede forundret rundt, og sag derefter 20 minutter på armen mens vi promenerede rundt og kiggede på tøj - uden så meget som en lyd. 11 dage gammel - kæft hvor var jeg (og min veninde) stolt!!!

Nu ligger Jonathan Hjertebarn på 4.time efter en total vellykket amning  som slet ikke gjorde ondt (og kun begrænset klynkeri og gråd) og sover på min mave. Så er der sgu noget ved at være mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Til både dig og KaMa vil jeg sige: Bare rolig - det er rigtigt hvad de siger - det BLIVER lettere dag for dag!!!

I nat fik jeg 7 timers næsten sammenhængende søvn, mens kæresten tog over.

I formiddag pakkede jeg lillemanden i barnevognen på KUN 25 minutter og gik en tur med en veninde og en latte til posthuset og derefter en tur i Magasin - uden problemer. Den største krise opstod på 4.sal - børnetøj - hvor han pludselig sender en gylpestråle 10 cm op i luften og ned i øjnene på sig selv. Jeg slog voksien til side for at tørre ham og så stod der ellers en stråle af projektil-gylp helt ned i fodenden på vognen    Vupti - så havde mor ham oppe af vognen og fik ham og voksien tørret af - han nåede slet ikke så meget som et klynk. Min lille skat sagde ingenting men lå bare og kiggede forundret rundt, og sag derefter 20 minutter på armen mens vi promenerede rundt og kiggede på tøj - uden så meget som en lyd. 11 dage gammel - kæft hvor var jeg (og min veninde) stolt!!!

Nu ligger Jonathan Hjertebarn på 4.time efter en total vellykket amning  som slet ikke gjorde ondt (og kun begrænset klynkeri og gråd) og sover på min mave. Så er der sgu noget ved at være mor!

Ja det tror jeg også det gør, men frygter dog stadig de endeløse nætter med manglende søvn og ikke kunne forstå hvad baby prøver at fortælle mig....og så ikke at have en farmand til at tage over eller tude i skødet på når det hele bare koger over

tillykke med succesen i Magasin..sgu flot at han (og du) tog det så pænt at gylpe sig selv i øjnene

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Ja det tror jeg også det gør, men frygter dog stadig de endeløse nætter med manglende søvn og ikke kunne forstå hvad baby prøver at fortælle mig....og så ikke at have en farmand til at tage over eller tude i skødet på når det hele bare koger over

tillykke med succesen i Magasin..sgu flot at han (og du) tog det så pænt at gylpe sig selv i øjnene

Hahaha han satte sirenerne i gang præcis da jeg havde sat det sidste punktum Glæder mig til det bare hedder "moar - jeg er sulten" i stedet for "waaaah..... waaaaaaahhhh..... WHAAAAA...... WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!!!!!"

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hahaha han satte sirenerne i gang præcis da jeg havde sat det sidste punktum Glæder mig til det bare hedder "moar - jeg er sulten" i stedet for "waaaah..... waaaaaaahhhh..... WHAAAAA...... WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!WHA!!!!!"

haha ja, men så længe han får budskabet ud, ikke sandt? 

Stakkels dig...kan lige se det for mig

Anmeld

14. maj 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Stort kæmpe megga knus:0)

Og hold nu kæft hvor er han lækker:0)

Jeg er helt sikkert klar på et møde også, synes det vil være fantastisk at møde fantastiske Qvinder og underskønne babyer:0)

Christina

Tak skal du have

Dejligt at høre du også er med på et baby-møde! Det ku være SÅ hyggeligt at se alle de andre guldklumper også. Det må vi altså lige følge op på når tiden er moden. Jeg er der ikke lige heeelt endnu

Kram, Tina

Anmeld

14. maj 2010

Bayze

nutche skriver:

først...sikke en fantastisk smuk søn i har, han er da bare for lækker og så synes jeg godt nok i har været hårdt ramt. synes det er super lækkert at i har fundet ud af at han "bare" er sulten, og giv du så endelig mme med god samvittighed. brystbetændelse er noget af det mest smertefulde,,,og man bliver bare ekstremt dårlig. så nyd den hyge stund det er at sidde med en flaske.

Tak skal du have - den opbakning har jeg brug for - det er sgu lidt svært

Anmeld

14. maj 2010

Valle81

Bayze skriver:

Tak skal du have

Dejligt at høre du også er med på et baby-møde! Det ku være SÅ hyggeligt at se alle de andre guldklumper også. Det må vi altså lige følge op på når tiden er moden. Jeg er der ikke lige heeelt endnu

Kram, Tina

Jamen bestemt, og jeg kører gerne til Århus for at mødes med Jer:0)

Jeg forstår at tiden ikke er der endnu, men venter gerne til i er klar parat:0)

Stort knus

Christina, som elsker at læse dine og Rosa's beretninger:0) Det fører mig lige tilbage til da jeg stod muters alene og havdefået Asta og havde det lige præcis som i skriver:0)

Knus til Jer alle sammen

Anmeld

14. maj 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Så nu har jeg "turdet" læse indholdet og ikke bare kigget billeder  Sikke da en omgang, men godt at høre at det går bedre. Kan sørme godt forstå at du har været nede, men det er da også en kæmpe omvæltning og det tager tid at lære hinanden at kende.

Stort og  til dig.

...Runa og jeg har lige talt sammen og blevet enige om, at hun bliver et roligt barn og ikke stresser sin moar 

Jeg er ked af hvis mine indlæg er sådan nogle skræmme-nogen - men det er altså min virkelighed. Jeg prøver dog at huske at tage alt det gode med, for det vejer absolut tungest, men det er jo det problematiske man fokuserer på i forsøget på at løse det.

Det går nu allerede meget bedre herhjemme, men en udfordring, det er det sgu

Men min sundhedsplejerske har sagt at vi har været MEGET udfordret med en meget hård opstart. Og deri ligger jo at det nok ikke helt svarer til hvordan det er for de fleste. Og ingen tvivl om at vores knægt hører til de temperemantsfulde og noget urolige af slagsen. Og så har der jo så bare været en del problemer der har kompliceret det hele lidt. Men sådan bliver det ikek for dig og din lille Runa, det er jeg sikker på. Uhh, hvor jeg glæder mig til hun kommer ud og høre om hvad hun er for én

Du skal slet ikke fokusere på alt det her, du skal bare glæde dig helt vidlt! Ved godt jeg har sagt det en kvart million gange, men det er bare så sindssygt fantastisk.

Min lille dreng har været relativt rolig  dag. Sovet godt og er rigtig hyggelig at være sammen med når han er vågen. Han ligger her ved mig nu - mæt og tilfreds og ligner en engel og er bare såååå skøn. Snart går vi en tur og så skal vi hjem og ahve god mad i aften, fordi det er der overskud til i dag. SÅ dejligt

Anmeld

14. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

haha ja, men så længe han får budskabet ud, ikke sandt? 

Stakkels dig...kan lige se det for mig

Jojo - det er skam kommunikation in the making

Anmeld

14. maj 2010

Bayze

KaMa skriver:

Pyh, det er med koldsveden løbende, at jeg læser jeres farverige og kærlige beskrivelser af jeres nye forældreroller.

Kan dog ikke andet end at glæde mig til selv at stå i det. Trods holdene herhjemme er inddelt 1 voksen "mod" 2 børn... Det kan jeg da godt lige fjerne glamouren, men kærligheden og de dobbelt så mange smil retter jo lidt op i regnskabet :-)

Lækre drenge I har - svært at forestille sig at de kan lave så meget rav i gaden - selvom nogle af billederne vidner om at de ikke altid sover sødt.

Vil også sige til dig at jeg er ked af hvis mine indlæg skræmmer for meget, men husk nu at jeg vist også har været lidt hårdt ramt. Det er hvert fald læges og sp´s vurderinger. Mit råd til dig er at du skal fokusere på at glæde dig som en sindssyg, det er bare en kæmpe kæmpe gave at blive mor og det overskygger langt det hårde

Knus, Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.