dorthemus skriver:
Så nu har jeg "turdet" læse indholdet og ikke bare kigget billeder
Sikke da en omgang, men godt at høre at det går bedre. Kan sørme godt forstå at du har været nede, men det er da også en kæmpe omvæltning og det tager tid at lære hinanden at kende.
Stort
og
til dig.
...Runa og jeg har lige talt sammen og blevet enige om, at hun bliver et roligt barn og ikke stresser sin moar 
Jeg er ked af hvis mine indlæg er sådan nogle skræmme-nogen - men det er altså min virkelighed. Jeg prøver dog at huske at tage alt det gode med, for det vejer absolut tungest, men det er jo det problematiske man fokuserer på i forsøget på at løse det.
Det går nu allerede meget bedre herhjemme, men en udfordring, det er det sgu
Men min sundhedsplejerske har sagt at vi har været MEGET udfordret med en meget hård opstart. Og deri ligger jo at det nok ikke helt svarer til hvordan det er for de fleste. Og ingen tvivl om at vores knægt hører til de temperemantsfulde og noget urolige af slagsen. Og så har der jo så bare været en del problemer der har kompliceret det hele lidt. Men sådan bliver det ikek for dig og din lille Runa, det er jeg sikker på. Uhh, hvor jeg glæder mig til hun kommer ud og høre om hvad hun er for én
Du skal slet ikke fokusere på alt det her, du skal bare glæde dig helt vidlt! Ved godt jeg har sagt det en kvart million gange, men det er bare så sindssygt fantastisk.
Min lille dreng har været relativt rolig dag. Sovet godt og er rigtig hyggelig at være sammen med når han er vågen. Han ligger her ved mig nu - mæt og tilfreds og ligner en engel og er bare såååå skøn. Snart går vi en tur og så skal vi hjem og ahve god mad i aften, fordi det er der overskud til i dag. SÅ dejligt
Anmeld