Modeling chocolate???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

N&J

susan_bagger skriver:

glukose gør det så det skinder det kan man ikke lave om på har ikke prøvet med siurp. i kender måske ikke glukose?

her er et bedre bille så i kan se at det kan rulles ud til kage og at dey kan formes..

Altså ved godt det ikke er det tråden handler om, men hold da op hvor er du flot..  og er helt pjattet med dine tusser.. nå det var lige et sidespring fra min side.. sorry.. 

(følger med på sidelinjen, da jeg gerne selv vil prøve det, men først når I har prøvet det lidt af, så jeg kan få nogle fif)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Gad vide hvornår der er nogen der skal bruge en sort kage igen? hehe

Skal det mon smøres op inden man bruger det? Eller behøvs man mon ikke...? Måske skulle jeg lige prøve at læse den der du sendte mig. hehe.

Det står der vist ikke rigtigt noget om, men det vil jeg da tro man skal...

Anmeld

10. september 2012

vandfald

Jeg kom lige til se jers tråd her.. jeg har fundet ud af du kan købe lys majs sirup på E bay.uk det lidt dyrt men det funger meget bedre ind alm sirup har jeg fundet ud af. Jeg bager mange mmf kager  Nu hvor snakke bage snak her er der nogle ved hvor køber fedt på spray til når vi bager.. syntes de steder jeg fundet koster det 90 kr det syntes jeg er for dyrt...

Anmeld

11. september 2012

Dot D

vandfald skriver:

Jeg kom lige til se jers tråd her.. jeg har fundet ud af du kan købe lys majs sirup på E bay.uk det lidt dyrt men det funger meget bedre ind alm sirup har jeg fundet ud af. Jeg bager mange mmf kager  Nu hvor snakke bage snak her er der nogle ved hvor køber fedt på spray til når vi bager.. syntes de steder jeg fundet koster det 90 kr det syntes jeg er for dyrt...

Jeg har købt spray hos bageren til 49 kr. Og så har jeg lidt "insiderviden" (hi hi) Dragsbæk, dem der laver feks Palmin, de er ved at lave en spray til salg i butikker.

Jeg kender ikke prisen, men har afprøvet den, og den er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.