Modeling chocolate???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Glukose - ikke tylose, skriver damen

Miss preggy

Tak vil du ansættes som hjerne i et års tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

o0sus0o

glukose gør det så det skinder det kan man ikke lave om på har ikke prøvet med siurp. i kender måske ikke glukose?

her er et bedre bille så i kan se at det kan rulles ud til kage og at dey kan formes..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Tak vil du ansættes som hjerne i et års tid?

Haha, jeg er lige blevet mobbet for vildt på jobbet...

Fordi jeg gik og ledte højt og lavt efter en telefonliste,som jeg var VIRKELIG i tvivl om jeg havde fået eller bare havde drømt jeg havde fået....

måtte slukøret gå til min fantastiske leder og bede om en ny - det var ikke noget jeg havde drømt, men væk var den altså

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

susan_bagger skriver:

glukose gør det så det skinder det kan man ikke lave om på har ikke prøvet med siurp. i kender måske ikke glukose?

her er et bedre bille så i kan se at det kan rulles ud til kage og at dey kan formes..

Tak, måske er det derfor de skriver man skal bruge sirup... Så skinner det måske ikke? gjorde det i hvert fald ikke på det billede zafir viste mig

Jeg kender ikke glukose, men jeghar da hørt om det før... har bare ikke brugt det til noget som helst

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Haha, jeg er lige blevet mobbet for vildt på jobbet...

Fordi jeg gik og ledte højt og lavt efter en telefonliste,som jeg var VIRKELIG i tvivl om jeg havde fået eller bare havde drømt jeg havde fået....

måtte slukøret gå til min fantastiske leder og bede om en ny - det var ikke noget jeg havde drømt, men væk var den altså

Så du vil altså ikke anbefale dig selv som hjerne i et lille års tid. Kan være jeg må på udkig efter en anden

Anmeld

17. maj 2010

Bondepigen

HER står hvordan man bruger modeling chocolate...og det ser ud til at man bruger det på samme måde som MMF. Rulle ud i majsstivelse osv. Men det SKAL laves flere timer i forvejen lader det til, for at det skal sætte sig...

Hvis det skal farves skal man jo selvfølgelig huske at bruge hvid chokolade...

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

bondepigen skriver:

HER står hvordan man bruger modeling chocolate...og det ser ud til at man bruger det på samme måde som MMF. Rulle ud i majsstivelse osv. Men det SKAL laves flere timer i forvejen lader det til, for at det skal sætte sig...

Hvis det skal farves skal man jo selvfølgelig huske at bruge hvid chokolade...

Mange tak Jeg laver nu også fondant timer i forvejen eller dagen før, så det er ikke så anderledes.

Men hvis man skal lave sort eller noget i den stil, så behøver ma jo ikke at bruge hvid choko. Så er det jo nemmere med mørk

Anmeld

17. maj 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Mange tak Jeg laver nu også fondant timer i forvejen eller dagen før, så det er ikke så anderledes.

Men hvis man skal lave sort eller noget i den stil, så behøver ma jo ikke at bruge hvid choko. Så er det jo nemmere med mørk

Klart klart.. man kan da helt sikkert spare noget sort farve ved at putte det i brunt!

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

bondepigen skriver:

Klart klart.. man kan da helt sikkert spare noget sort farve ved at putte det i brunt!

Gad vide hvornår der er nogen der skal bruge en sort kage igen? hehe

Skal det mon smøres op inden man bruger det? Eller behøvs man mon ikke...? Måske skulle jeg lige prøve at læse den der du sendte mig. hehe.

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Så du vil altså ikke anbefale dig selv som hjerne i et lille års tid. Kan være jeg må på udkig efter en anden

Absolut en dårlig idé at bruge min hjerne hvis du skal prøve at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.